کد خبر: ۸۵۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 03 June 2020
 

تابناک/ضیائیان گفت: طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در استان‌های شمالی دریای خزر و اردبیل وزش باد جنوبی خواهیم داشت.

صادق ضیاییان مدیر کل مرکز‌ پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: امروز در شمال غرب، غرب، مرکز و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و همچنین استان گیلان، رشته کوه های البرز واقع در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود‌.

وی افزود: روز چهارشنبه طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال غرب، شمال شرق، ارتفاعات جنوبی زاگرس واقع در استان های کهگیلویه و بویر احمد، فارس و کرمان بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت را خواهیم داشت.

ضیاییان ادامه داد: امروز در مناطقی از غرب و فردا در شمال غرب و مناطق مرکز کشور وزش باد شدید همراه با گرد و خاک انتظار می رود.

به گفته وی، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان های شمالی دریای خزر و اردبیل وزش باد جنوبی خواهیم داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در اواخر هفته در اکثر مناطق کشور جو آرام است، بیان کرد: روز شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب در این مناطق بارندگی خواهیم داشت.

دمای پایتخت افزایش می یابد

مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز افزایش ابر، وزش باد و احتمال رگبار باران در ارتفاعات برای تهران انتظار می رود.

ضیاییان در پایان از افزایش دما در پایتخت خبر داد و گفت: طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دما پایتخت افزایش می یابد به طوری که فردا به ۳۹ درجه سانتی گراد می رسد و مجدد از روز شنبه کاهش دما را خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار