سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس؛
سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت:جهادکشاورزی ومحیط زیست ،کشاورزانی که اقدام به آتش زدن پسچر کشاورزی خود می کنند به دستگاه قضا معرفی کنند
کد خبر: ۸۵۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 02 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عین الله نیازی فر در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: متأسفانه برخی از کشاورزان در منطقه بدون در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی اقدام به سوزاندن بقای اراضی کشاورزی خود می‌کنند که خسارت جبران ناپذیری به حیات وحش و عرصه‌های طبیعی وارد کرده اند.

وی بیان داشت: آتش زدن پسچر مزارع باعث کاهش دید رانندگان در مسیرهای مواصلاتی شهرستان و ایجاد زمینه تصادف و بروز خسارت می‌شود لذا از آنجایی که این رفتار جرم و مستوجب مجازات می‌باشد این دادگستری با متخلفین برخورد قضائی لازم را خواهد کرد.

نیازی فر به ماده ۲۰ قانون هوای پاک، اشاره کرد گفت: متخلفینی که با آتش سوزی عمدی اقدام به آتش زدن پس چرای خود می‌کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

سرپرست دادگاه بخش موسیان ودشت عباس گفت: علی رغم آتش زدن پسچر مزارع تاکنون هیچ پرونده‌ای ازطرف محیط زیست وجهادکشاورزی به این دادگستری ارسال نشده است.

وی بیان داشت: باتوجه به حساسیت موضوع دستگاه‌های مرتبط باید متخلفین را به دستگاه قضا معرفی کنند در غیر این صورت با دستگاه‌های متولی برخورد قضائی خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار