شهردار فردیس با بیان اینکه با همکاری و هماهنگی با نیروی انتظامی و پلیس راهور طرح پایش تصویری شهرفردیس به اتمام رسید، گفت: اکثر پروژه‌ها شهرداری فردیس تعطیل است.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 02 June 2020

طرح پایش تصویری شهرفردیس به اتمام رسید

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد خسروزاده در  نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ایثار شهرداری منطقه یک، در خصوص بودجه که 27 اسفندماه 98 به شهرداری تحویل داده شد، اظهار داشت: بودجه امسال شهرداری فردیس 433 میلیارد تومان ابلاغ شد که از این طرق  بدهی پیمانکاران که مبلغ 22 میلیارد تومان در سال 96 تا کنون از شهرداری طلب بود پرداخت شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف شهرداری  با فرمانده نیروی انتظامی و پلیس راهبر، افزود: طرح پایش تصویری شهرفردیس به اتمام رسید و 15 دوربین پلاک خوان در سطح شهر نصب شد و در اولین فرصت افتتاح می‌شود.

شهردار فردیس با بیان اینکه پس از ابلاغ بودجه  تفاهم‌نامه‌های پروژه های عمرانی تنظیم شد، بیان کرد: بیش از 65 درصد پروژه های عمرانی در یک‌ماه تامین اعتبار شد.

خسروزاده با بیان اینکه پس از اعلام مصوبه رفع منع فعالیت عمرانی توسط ستاد مبارزه با ویروس کرونا 8 هزار تن آسفالت در سطح شهر انجام شد، عنوان کرد:  از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به  80 کیلومتر خط کشی ترافیکی و 4 هزار نقطه لکه گیری در سطح شهرفردیس اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در این شهرداری برنامه های مدون برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده دارد، تصریح کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا نیز  آتش نشانی شهرداری فردیس فعالیت‌های مختلفی از جمله ضد عفونی کردن معابر انجام داد.

شهردار فردیس با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهر فردیس با عقب ماندگی‌هایی روبرو است و  اکثر پروژه‌ها تعطیل هستند، تصریح کرد: تلاش می‌شود با عادی شدن فعالیت‌ها این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

خسروزاده در خصوص اقدامات شهرداری فردیس، خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته عالی درآمد، کمیته تخصیص، نقاهتگاه کرونا، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در ایام شیوع بیماری کرونا و  پیگیری مباحث انتزاع شهر فردیس  از کرج از اقدامات شهرداری فردیس بوده است.

 وی با بیان اینکه میادین میوه و تره‌بار فردیس را از شهرداری کرج گرفته شد، گفت: همچنین پارکینگ طبقاتی فلکه چهارم به انجام رسید و مراحل پایانی خود را طی می کند.

شهردار فردیس با بیان اینکه برای ارائه خدمات الکترونیکی  تلاش‌های مختلفی انجام شده است، افزود: برای  انجام امورات مربوط به  پرداخت الکترونیکی در حوزه خدمات و هوشمندسازی، درحال پیگیری هستیم.

خسروزاده اظهارداشت: 25  پروژه تا پیش از پایان این دوره شورای شهر با اعتباری بالغ بر 77 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی بااشاره به انعقاد تفاهم نامه شهرداری فردیس با وزارت دفاع، گفت: لایحه این تفاهم نامه به شورای شهر فرستاد شد و در صورت تصویب  تاسقف 150 میلیارد تومان می‌توانیم با وزارت دفاع در بحث کارهای عمرانی در سطح شهر فردیس همکاری داشته باشیم.

خسرو زاده با بابیان اینکه شهر فردیس با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی که دارد امکان داشتن آرامستان را ندارد، عنوان کرد: در این خصوص با شهرهای مجاور صحبت شده که سهمیه ای را به شهر فردیس اختصاص دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار