حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره)، در ۷۶ نقطه استان فارس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، گفت: تب سنجی در ورودی مراسم بزرگداشت انجام می شود و ماسک در اختیار مردم قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۵۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 01 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (دوشنبه 12 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بزرگداشت ارتحال امام (ره) همه ساله به شکل های مختلفی برگزار می شد، گفت: امروز به خاطر شیوع بیماری کرونا، باید تغییراتی در این خصوص داده می شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه حتی وجود این بیماری و عدم برگزاری مراسم ارتحال امام (ره)، هم خللی در علاقه مردم به امام (ره) ایجاد نخواهد کرد، اظهار کرد: بعد از چهار سال برنامه ریزی شده بود که تجمعی در حرم امام (ره) برگزار شود که به خاطر کرونا، هیچ تجمعی نخواهیم داشت و از مردمی که علاقمند به حضور در حرم امام (ره) بودند، عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به اینکه کرونایی بودن جامعه تنها شکل مراسم را تغییر داده و هیچ گونه خللی در برگزاری ارتحال امام (ره) ایجاد نمی کند، افزود: کمیته فضای مجازی ستاد ارتحال امام (ره) در فارس، در قالب فیلم، سرود، مقالات و نماهنگ های انقلابی به تبیین اندیشه های امام (ره) می پردازد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه امام (ره)، دایره المعارفی بود که به همه مسائل نگاه ژرفی داشت، اظهار کرد: خانواده ها و نسل جوان با اندیشه های امام (ره) باید آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که مسابقات فرهنگی و هنری مختلف به مناسبت ارتحال امام (ره) برگزار می شود، تاکید کرد: هرسال مراسم عمومی ارتحال امام (ره) در 76 نقطه از استان برگزار می شد که امسال با توجه به هماهنگی با ستاد مبارزه با کرونا، بنا بر این شد که این مراسم در تمام استان برگزار شود ولی باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود چرا که دین اسلام برای سلامتی مردم جامعه ارزش زیادی قائل است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره)، در 76 نقطه استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، گفت: تب سنجی در ورودی مراسم بزرگداشت انجام می شود و ماسک در اختیار مردم قرار می گیرد و با مواد ضدعفونی کننده دستان آنان ضدعفونی می شود.

به گفته وی، همه حسینیه ها، مساجد و حسینیه ها سخنرانی رهبر معظم انقلاب را از سیستم صوتی پخش می کنند تا مردم از سخنرانی رهبر معظم انقلاب استفاده کنند و مراسم بزرگداشت در شیراز از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در فضای باز مسجد وکیل برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه با هماهنگی صدا و سیما انجام شده، مراسم سخنرانی و مداحی از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پخش می شود، تاکید کرد: در این مراسم مردم حضور فیزیکی نخواهند داشت و این برنامه قبل از نماز مغرب و عشا پخش می شود.

وی تاکید کرد: در فارس برای بزرگداشت ارتحال امام (ره)، چهار هزار برنامه اجرایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار