نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ایمان، تقوا و تسلیم عوامل موفقیت انسان در کارهای جمعی است.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 01 June 2020

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: در جامعه ایمانی ورود و موفقیت در کارهای جمعی نیازمند ایمان، تقوا و تسلیم است و این دستورالعمل قرآنی در کنار ارتباط جدی با خداوند انسان را سربلند کرده و به موفقیت می‌رساند.

 

وی تصریح کرد: هر کاری خدایی شود، ماندگاری و اثرگذاری پیدا می‌کند و هر کاری وصل به انسان شود و منیت‌ها به میان بیاید، ماندگاری و اثرگذاری پیدا نمی‌کند و حوزه تبلیغات اسلامی از جمله حوزه‌هایی است که بسیار نیازمند این معناست. 

 

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در ابتدای این دیدار بیان کرد: از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به خاطر حمایت‌هایی که از نهادهای انقلابی و فرهنگی و ایجاد اتفاق و اتحاد بین نیروهای انقلابی، قدردانی می‌کنیم.

 

وی تصریح کرد: کار خود را در حوزه تبلیغات اسلامی بسیار جدی گرفته‌ایم و وظیفه طلبگی و شرعی خود می‌دانیم که خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم و این مهم را حق مردم مؤمن ولایت‌مدار ایران اسلامی می‌دانیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امروز زمان آن نیست که  زمان سپری شود، بدون آنکه منشأ اثر باشیم و باید تلاش کنیم تا نسل جدید را به درستی رهبری و هدایت نماییم و تبلیغات اسلامی بازوان محکمی در کنار عالمان دین برای تحقق این معناست.

 

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی رسالت سنگینی را بر عهده تبلیغات اسلامی گذاشته‌اند و ان‌شاءالله با حمایت‌های نمایندگان رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان‌ها بتوانیم این رسالت‌ها را در هر استان به خوبی پیش ببریم.

 

گفتنی است حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی جهت تکریم و معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی به قزوین سفر کرده است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار