نماینده ولی فقیه در استان:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ائمه جمعه استان گفت: حضور نفتکش‌های ایران در ونزوئلا در حقیقت سیلی محکم انقلاب اسلامی بر چهره کریه استکبار و تحقیر تحریم‌های آمریکا است.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 31 May 2020

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه بوئین زهرا برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون در مقابله با بیماری کرونا و در عرصه خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها، غسل، کفن، دفن، نماز و مواسات حضور جدی داشتند و در کنار اقشار دیگر مردم از آسیب‌ دیدگان حمایت کردند.

 

وی با بیان اینکه در کشور ما برای مقابله با کرونا انقلابی بپا شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها در مقابله با کرونا با مشکلات بسیار عظیمی مواجه شدند اما در کشور ما به برکت پشتوانه‌های دینی و الهی، اقشار مختلف مردم پای کار آمدند و بحران را به درستی مدیریت کردند.

 

امام جمعه قزوین بیان کرد: مساجد پایگاه کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ایام کرونا بود و ان‌شاءالله این فرآیند ادامه می‌یابد و در مسیر توانمندسازی نیازمندان گام‌های جدی‌تری برداشته می‌شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به حضور نفتکشهای ایرانی در ونزوئلا، اضافه کرد: علی‌رغم همه تهدیدهای آمریکا، نفتکش‌های ایرانی وارد کشور ونزئولا شدند و خفت و خواری برای آمریکا به بار آمد و این اتفاق عزت و اقتدار را برای ایران و ونزوئلا به همراه آورد.

 

وی تأکید کرد: حضور نفتکش‌های ایران در ونزوئلا در حقیقت سیلی محکم انقلاب اسلامی بر چهره کریه استکبار و تحقیر تحریم‌های آمریکا است و موجب شد که پوشالی بودن قدرت آمریکا بیش از گذشته برای مردم دنیا نمایان گردید.

 

آیت‌الله عابدینی بر ایجاد اشتغال برای جوانان تأکید کرد و گفت: باید نمایندگان مجلس و همه مسئولان علاوه بر اهدای بسته‌های معیشتی در زمان اضطرار، اشتغال را هدف اصلی خود قرار دهند و این موضوع را با جدیت دنبال کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار