کتاب روش‌های نوین تهیه حلال‌های سبز برای جداسازی و پیش تغلیظ گونه‌های آلی و معدنی با همکاری یکی از محققان ایلام در انتشارات معتبر و بین المللی الزویر منتشر شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 29 May 2020

به گزارش تابنامک ایلام به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، این کتاب با همکاری دکتر علی دانشفر استاد تمام و دکتر طاهره خزلی مدرس دانشگاه ایلام و گروه تحقیقاتی دانشگاه یاسوج به سرپرستی آقای دکتر مهر اورنگ قائدی و گروه تحقیقاتی دانشگاه Erciyes ترکیه به سرپرستی آقای پروفسور مصطفی سویلک، نگارش و توسط انتشارات بین‌المللی الزویر در ۹ آوریل سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

این کتاب که حاصل سال‌ها تجربه علمی و تحقیقاتی مولفان در حوزه استخراج و جداسازی است، در ۱۰ فصل و ۴۸۰ صفحه تنظیم شده، که چهار فصل آن شامل فصل های چهارم، ششم، نهم و دهم توسط محققین دانشگاه ایلام و یاسوج جمع‌آوری شده است.

کتاب مذکور برای استفاده طیفوسیعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، محققان و دانشمندان در زمینه‌های گسترده‌ای از جمله شیمی تجزیه، محیط زیست، پزشکی، بیوتکنولوژی و مهندسی مواد مناسب است.

تهیه و تالیف کتاب در یک انتشارات معتبر بین‌المللی، فرصتی جهت نشان دادن ظرفیت‌های علمی و توانمندی بالای محققان ایرانی است و می‌تواند موجب اعتلای جایگاه علمی کشور عزیزمان در سطح جهان و گامی مناسب جهت دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ایلام باشد.

دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار