کد خبر: ۸۵۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 27 May 2020

مرحله پایانی رزمایش مواسات با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در گیلان

رشت - ایرنا - مرحله سوم و پایانی رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه عصر چهارشنبه با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در گیلان آغاز شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در جریان این رزمایش در مصلای رشت گفت : در مرحله اول این رزمایش حدود ۵۵ هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم نیز حدود ۵۰ هزار بسته معیشتی در گیلان توزیع شد و هم اینک نیز در مرحله پایانی این رزمایش شاهد توزیع حدود ۵۰ هزار بسته معیشتی هستیم.

سردار عبدالله پور افزود: البته قبل از این رزمایش نیز، سپاه قدس گیلان حدود ۴۶ هزار بسته معیشتی را بین افراد آسیب دیده از کرونا در شهرستان رشت و همچنین در سایر شهرستان های استان گیلان توزیع کرد و خوشبختانه در رزمایش مواسات نیز حدود ۱۵۵ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر از کرونا در گیلان توزیع شد.

وی ادامه داد: در بحث شیوع بیماری کرونا، مشکلات معیشتی برای مردم پیش آمد که با دستور رهبر معظم انقلاب و اجرایی شدن این رزمایش به خانواده های این آسیب دیدگان کمک شده و امیدواریم این کمک ها تا حدی مشکلات به وجود آمده از بیماری کرونا را برطرف کرده باشد.

سردار عبداله پور خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کمک و یاری اقشار مختلف مردم و همچنین خیرین ، توانستیم این رزمایش را در سه مرحله در گیلان اجرا کنیم که این امر، نوعدوستی مردم گیلان را نشان می دهد که در مواقع بحرانی به کمک هم می شتابند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع این بسته های معیشتی ، سپاه قدس گیلان با شیوع بیماری کرونا در کنار مردم این استان بوده و در بخش های مختلف از قبیل ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی ، توزیع بسته های بهداشتی و کمک رسانی به بیمارستان های درگیر کرونا اقدام کرده و تا پایان این بیماری نیز در کنار مردم خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار