قدرت الله ولدی با بیان اینکه در رابطه با بحران کرونا، ۱۳ هزار بسته حمایتی در رزمایش کمک‌های مؤمنانه در بین نیازمندان تقسیم شده است، گفت: اقدامات کادر بهداشت و درمان و درمان شهرستان قابل تقدیر است و برای کاهش آلودگی و ابتلا به کروناویروس، همه دستگاه‌ها همچنان در آمادگی کامل باشند.
کد خبر: ۸۵۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ 27 May 2020
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه از ابتدای انتشار کروناویروس تعداد ۱۲۳ نفر در شهرستان مبتلا شدند، گفت: در حال حاضر دو نفر بیمار مبتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های ملایر بستری هستند.

به گزارش ایسنا، ولدی در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس شهرستان ملایر، بر ضرورت تداوم فاصله‌گذاری اجتماعی تا شکست کرونا تأکید کرد و افزود: براساس گزارش دستگاه‌های درمانی، نرخ ابتلای شهرستان ملایر یک سوم آمار کشوری است.

وی اظهار کرد: توفیقات حاصله در کنترل کرونا، نتیجه همراهی مردم و همکاری دستگاه‌های اجرایی است که به سهم خود از امام جمعه شهر ملایر در ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا، نمایندگان مجلس دهم و نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم، ادارات و دستگاه‌های ذیربط تشکر می‌کنم.

ولدی با اشاره به اینکه مصوبات ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس به دقت اجرا و توسط دستگاه‌های نظارتی رصد می‌شوند، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه ادارات و دستگاه ها، بقاع متبرکه، اصناف و اقشار مختلف و مشاغلی که از امروز دائر می‌شود، لازم و اجباری است و در صورت تخطی از رعایت، برخورد قانونی و قاطع قضایی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در رابطه با بحران کرونا، ۱۳ هزار بسته حمایتی در رزمایش کمک‌های مؤمنانه در بین نیازمندان تقسیم شده است، گفت: اقدامات کادر بهداشت و درمان و درمان شهرستان قابل تقدیر است و برای کاهش آلودگی و ابتلا به کروناویروس، همه دستگاه‌ها همچنان در آمادگی کامل باشند.

فرماندار شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه، اهل قلم و دیگر نهاد‌های مربوطه ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به مردم گوشزد و اطلاع‌رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار