کد خبر: ۸۵۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 27 May 2020

اگر ۵ دقیقه وقت دارید

روی دندانهایتان رژ لب بکشید

رنگ رژ لب دندان ها را سفید تر نشان می دهد. اگر دندان هایتان زرد رنگ هستند، از رژ های صورتی مارکهای فرانسوی یا از دو مارک bubble-gum و berry استفاده کنید. ته رنگ آبی در این رنگ ها، سفیدی دندان های شما را برجسته تر می کند. اگر دندان هایتان خاکستری به نظر می رسند، سایه مسی یا برنز را امتحان کنید که می تواند دندان های سفید را نمایان کند.


حتما بخوانید: چگونه خیلی سفید شویم و پوستی روشن داشته باشیم (روش قطعی و جدید خانگی)

با دندان پزشک قرار ملاقات بگذارید

دندان پزشک جرم (غشای طبیعی که در روی دندان ها شکل می گیرد) را از بین می برد. هنگامی که جرم ها از بین می روند، دندان ها تمیز تر و روشن تر به نظر می رسند و حتی نور را متفاوت انعکاس می دهند.

بعد از مصرف قهوه و چای، دندان هایتان را با آب بشویید

قهوه و چای عامل اصلی رنگ دندان هستند که می توان به راحتی با یک لیوان آب تاثیرشان را خنثی کرد. اگر صبح قهوه می خورید بعد از آن دهان خود را با آب بشویید. بهتر است که همیشه مسواک و نخ دندان در کیف خود داشته باشید تا بعد از خوردن قهوه دندان هایتان را تمیز کنید. در غیر این صورت، ذرات قهوه به سطح دندان های شما می چسبند و رنگشان را تغییر می دهند.

اگر ۵ روز زمان دارید

دندانپزشک را برای سفید کردن دندان هایتان ملاقات کنید

دندان پزشک شما در دو جلسه ۳۰ دقیقه ای، یک ژل پراکسید کربامید ۳۵ درصد را بر روی دندان های شما می کشد که باعث بهبود قابل توجهی در روشنایی دندان شما خواهد شد. سفید کردن با این روش طولانی نخواهد بود اما در کمتر از پنج روز لبخند روشن تر می شود.

مسواک برقی مارک اورال بی (Oral B) بخرید

مسواک برقی می تواند در پاک کردن لکه ها بسیار موثر باشد و دندان ها را روشن کند. در کنارش از یک خمیر دندان سفید کننده استفاده کنید. اگر قبلا از مسواک دستی استفاده می کردید، باید در عرض پنج روز تفاوت روشنایی لبخند خود را ببینید. قیمت این مسواک ها حدود ۲ میلیون تومان می باشد. اما جنس آنها و نحوه شستشوی دندانها، باعث می شود برای همیشه دندانهای سفید داشته باشید.

اگر ۵ هفته وقت دارید

دریافت قالب (سینی) سفید کننده سفارشی از دندانپزشک

این روش سفید کردن، امن ترین و موثر ترین روش است و بهترین نتایج را به شما می دهد. هزینه آن بین ۳ تا ۶ میلیون تومان است و به شما مجموعه ای از سینی های متناسب با دندان هایتان را می دهد.

روش انجام این کار: یک ژل پراکسید اوره ۱۰٪ که توسط دندانپزشک خود در سینی سفید کننده ریخته شده را به مدت ۱-۲ ساعت در روز استفاده کنید. بعضی از مردم نتایج را در عرض چند روز تا دو هفته دیگر می بینند.

دندان ها به مرور زمان زرد می شوند، بنابراین سینی های سفارشی راهی عالی هستند که می توانید هر زمان که نیاز دارید از آن ها استفاده کنید. این ایمن ترین روش است زیرا سینی های سفارشی ژل سفید کننده را تنها در جایی که باید در برابر دندان ها نگه داشته شوند، حفظ می کنند و خطر ارتباط ژل سفید کننده با دیگر قسمت های دهان، خیلی کم است. شما حتی بیشترین نتایج را با یک سینی سفارشی خواهید دید، زیرا سینی سفارشی ساخته شده به شکل منحنی طبیعی دندان هایتان است.

منبع: سایت هنرفردی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار