بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور؛
افزایش دمای هوا که از روز سه شنبه در کشور ملموس بوده است در اکثر نقاط کشور تا پایان روز جمعه ادامه خواهد یافت. این افزایش دما به طور میانگین ۳ تا ۶ درجه برآورد شده است.
کد خبر: ۸۵۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 27 May 2020

 

 

افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین و به نقل از مهر، بنا بر آخرین هشدارهای سازمان هواشناسی کشور با رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب و ناپایداری جو در استان‌های زنجان، شمال همدان، جنوب مرکزی، ارتفاعات در استان‌های البرز، غرب مازندران و غرب اصفهان شاهد رگبار باران گاهی توام با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود این شرایط در روز پنجشنبه در شمال استان آذربایجان شرقی و زنجان ادامه می‌یابد و احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و برخورد صاعقه و رخداد تگرگ را افزایش می‌دهد.

افزایش دمای هوا که از روز سه شنبه در کشور ملموس بوده است در اکثر نقاط کشور تا پایان روز جمعه ادامه خواهد یافت. این افزایش دما به طور میانگین ۳ تا ۶ درجه برآورد شده است.

سازمان هواشناسی همچنین از وزش باد شدید، ایجاد گردوخاک به همراه کاهش دید و کیفیت هوا در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل، سمنان، شرق کرمان و شرق هرمزگان تا پایان روز جمعه را پیش بینی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار