وزیر علوم به ایسنا خبر داد
وزیر علوم از آغاز پذیرش حضوری دانشجویان در دانشگاه‌ها با اولویت دانشجویان کارشناسی ارشد از ۱۷ خرداد ماه خبر داد و گفت: خوابگاه‌های دانشجویی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این تاریخ بازگشایی خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 27 May 2020

 

 

پذیرش حضوری دانشجویان از ۱۷ خرداد با اولویت "ارشد"ها/اعلام شرط بازگشایی خوابگاه‌ها

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، به نقل از ایسنا ،دکتر منصور غلامی، ضمن اعلام این خبر، در خصوص بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از ۱۷ خرداد ماه اظهار کرد: ما در این موضوع اولویت را به پذیرش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی داده‌ایم در حال حاضر نیز پذیرش دانشجویان دکتری شروع شده است و خوشبختانه مشکل خاصی ایجاد نشده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر برخی دانشگاه ها پذیرش حضوری دانشجوی کارشناسی ارشد را نیز آغاز کردند اما  تعداد این افراد کمتر است لذا از ۱۷ خرداد اولویت پذیرش دانشجویان ارشد  است و هر دانشگاهی بر اساس شرایط، جمعیت دانشجویی و امکانات خود می تواند در خصوص پذیرش خضوری دانشجو مدیریت و برنامه ریزی خواهد کرد و وزارت علوم همفکری، هماهنگی و حمایت و پیشتیبانی از دانشجویان را ادامه خواهد داد.

وزیر علوم با تاکید براینکه خوابگاه های دانشجویی با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی خواهندشد، گفت: این پذیرش بر اساس ظرفیت پیش بینی شده برای خوابگاه‌ها صورت خواهد گرفت. در واقع دانشگاه‌ها برنامه هایی را ارائه داده‌اند که دانشجویان را بر اساس برنامه زمانی مشخص در خوابگاه‌ها توزیع کنند؛ بنابراین همه دانشجویان با یکدیگر در یک زمان مشخص در دانشگاه حضور نخواهند داشت.

دکتر غلامی در خصوص آمار فوت دانشجویان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا نیز گفت: دانشجویان به دلیل اینکه ایمن تر بودند ما آمار قابل توجهی از مرگ و میر آنها به دلیل ابتلا به این ویروس نداریم.کو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار