رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز، با تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی در سطح جامعه و اجرای پروتکل‌های بهداشتی گفت: پس از 80 روز تعطیلی، ناوگان اتوبوسرانی شیراز از روز شنبه 10 خرداد بازگشایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ 26 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:مسعود حسن شاهی اظهار داشت: عملکرد مثبت و به‌موقع ناوگان حمل‌ونقل عمومی شیراز در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، موجب شد تا 27 درصد از شیوع این ویروس در شهر شیراز جلوگیری شود.

وی با اعلام اینکه در بازگشایی سیستم ناوگان اتوبوسرانی سعی شده تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی مدنظر وزارت بهداشت رعایت شود، افزود: علاوه بر این پروتکل‌ها، با جداسازی قسمت کابین از قسمت مسافری سعی خواهیم کرد تا سلامت رانندگان را نیز در بازگشایی دوباره سیستم حمل‌ونقل عمومی مدنظر قرار داده باشیم.

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز تأکید کرد: یکی از اقداماتی که در راستای حفظ سلامتی افراد جامعه مدنظر است، گندزدایی و ضدعفونی کردن ایستگاه‌های مبدأ و مقصد بوده که این اقدام نیز به‌صورت روزانه انجام خواهد شد.

حسن شاهی گفت: برای نخستین مرتبه در کشور، طرح غربالگری و تست رایگان کرونا برای ١٧ هزار راننده تاکسی و اتوبوس درون‌شهری شیراز انجام شده که در پی انجام تست کرونا از ۲ هزار راننده اتوبوس‌های درون‌شهری شیراز، نتیجه آزمایش ۲۱ نفر از آنها مثبت اعلام شد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز همچنین در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی در شیراز گفت: قطعاً افزایش کرایه از سوی رانندگان تخلف محسوب می‌شود، چراکه سازمان مربوطه به‌ تازگی نرخ پیشنهادی را تقدیم شورای شهر کرده و هنوز این مسئله بررسی نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار