پرفسور زاهدی کاندیدای نائب رییسی مجلس یازدهم:
پرفسور زاهدی منتخب مردم کرمان و راور و کاندیدای کرسی نایب رئیسی مجلس یازدهم در نشست منتخبان مجلس شورای اسلامی، رقابت افراد در مسئولیت های هیات رئیسه مجلس را فرصتی برای بروز ظرفیت های بزرگ نیروهای انقلاب اعلام داشت.
کد خبر: ۸۵۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 26 May 2020

به گزارش «تابناک»؛ پرفسور زاهدی رئیس دو دوره کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با شرکت در نشست مجلس تراز انقلاب اسلامی در مسجد امام صادق (ع) که با حضور جمع کثیری از منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار گردید در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت تشکیل مجلسی انقلابی، کارآمد و مقتدر بیان داشت: شایسته است از ظرفیت همه نمایندگان مجلس در اجزا و پیکره نهاد قانونگذاری استفاده شود و خرد جمعی مبنای مدیریت و تصمیم گیری در خانه ملت باشد.

رقابت، فرصتی برای بروز ظرفیت نیروهای انقلاب/وحدت برای خدمت

کاندیدای نایب رئیسی مجلس یازدهم با اذعان به وجود برخی چالش‌ها و آسیبها در نظام تقنینی و نظارتی مجلس از ارائه راهکارهایی برای اصلاح این موارد خبر داد، به شکلی که مجلس بتواند رسالت های اصلی خود را به بهترین نحو انجام دهد.

وزیر اسبق علوم و سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور مالزی گفت: همانگونه که منتخبان مجلس یازدهم ترکیبی از «نیروهای با تجربه، متخصص و جوان» هستند، بسیار امیدوارم ترکیب هیات رئیسه نیز به گونه ای باشد که منجر به «مجلسی انقلابی، کارآمد، مقتدر و پویا» شود.

زاهدی منتخب مردم کرمان و راور و کاندیدای نایب رئیسی مجلس یازدهم در نشست منتخبان مجلس شورای اسلامی، «وحدت نیروهای انقلابی در مسیر خدمت به مردم» را فصل مشترک همه دلسوزان کشور اعلام داشت.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
هیچ‌کدام از نمایندگان مناطق جنوبی کشور عضو هیات ریسه نیستند

استانهای یزد، کرمان، سیستان‌بلوچستان، هرمزگان، فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر، خوزستان در هیأت رئیسه نماینده‌ای ندارند.
نایب ریس دوم و دو تن از دبیران و یکی از ناظران ترک زبان هستند و معلومه علاوه بر تفکر سیاسی مسئله نژادی در آرا نمایندگان تأثیر گذار است.

دو تن از دبیران اصالتاً اهل استانهای شمالی

رئیس مجلس و نایب ریس اول هر دو اصالتاً از خراسان رضوی

دو تن از دبیران دیگر اهل استان اصفهان هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار