استاندار اصفهان خواستار صرفه جویی در مصرف آب شد
استاندار اصفهان با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب، گفت: سال گذشته میزان بارش‌ها در بالادست زاینده‌رود ۲ هزار و ۱۰۰ میلی متر بوده در حالی که امسال یک هزار و۱۸۰ میلی متر بارش نازل شده که کاهش ۴۸ درصدی در استان را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 24 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دومین جلسه شورای اداری استان در سال ۹۹ گفت: همه ادارات و دستگاه‌های مرتبط باید در این زمینه، تمام ظرفیت‌های موجود را به کار گیرند و در دوره پساکرونا باید بودجه‌ها به صورتی تنظیم شود تا بتوانیم مشکلات مردم را به سرعت برطرف کنیم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: مدیران باید با حذف مخارج اضافی در ادارات و به حداقل رساندن ماموریت‌ها و برگزاری جلسات مجازی، فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

وی از مدیران استان خواست از هفته آینده روزهای دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ برای ملاقات مردمی و حل مشکلات شهروندان در دفتر کارشان حضور داشته باشند و بدون تعیین وقت قبلی با مردم ملاقات کنند.

رضایی با بیان‌اینکه حیطه فعالیت مدیران کل، همه استان است نه شهر اصفهان، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی، سرکشی به شهرستان‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار اصفهان با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب، گفت: سال گذشته میزان بارش‌ها در بالادست زاینده‌رود ۲ هزار و ۱۰۰ میلی متر بوده در حالی که امسال یک هزار و۱۸۰ میلی متر بارش نازل شده که کاهش ۴۸ درصدی در استان را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: فروردین امسال ۱۸ درصد افزایش مصرف آب آشامیدنی داشتیم و برای صرفه‌جویی باید اطلاع‌رسانی صورت بگیرد زیرا با روشن شدن وسایل سرمایشی، میزان مصرف آب هم افزایش خواهد یافت.

رضایی همچنین با اشاره به پیگیری‌ مدیریت استان برای تعویض شیرآلات آب مدارس گفت: فرمانداران با همکاری مناطق آموزش و پرورش، آبفا، اتاق بازرگانی، انجمن اولیا و مربیان و نوسازی مدارس در این زمینه اقدام کنند.

استاندار اصفهان همچنین فرمانداران را به استفاده از ظرفیت علمی و مدیریت جوانان، بانوان و نخبگان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها فراخواند و افزود: جانشین پروری یک ضرورت است و ما مدیران، جانشین پروری نکرده‌ایم‌.

وی با بیان‌اینکه در آستانه مهار کرونا در اصفهان هستیم، اجرایی شدن دستورات بهداشتی و افزایش نظارت‌ها را در کلیه شهرستان‌های استان خواستار شد.

رضایی با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان کنترل شده که این را مدیون کادر درمان، مردم استان و خیرین هستیم، گفت: در این مدت، افراد زیادی هم در عرصه کمک‌های مومنانه پیش‌قدم شدند که باید از ایثار آنها تشکر کرد که تا امروز بیش از ۳۱۵ هزار بسته کمک معیشتی از برآورد ۴۰۰ هزار بسته مورد نیاز استان، تامین و توزیع شده است.

استاندار اصفهان به تهدیدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: امروز برخی از این تهدیدها به فرصت تبدیل شده که نمود آن را در افزایش برخی از تولیدات داخلی استان اصفهان می‌توان دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار