کد خبر: ۸۵۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 24 May 2020
 

وزش باد شدید در گیلان در برخی نقاط خسارت‌هایی به همراه داشت.

خسارت وزش باد شدید در گیلانتابناک/به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، وزش باد شدید عصر دیروز در گیلان در برخی نقاط این استان خسارت‌هایی بر جای گذاشت.

باد شدید در شهرستان تالش موجب شکسته شدن چند درخت و خسارت به برخی باغ‌های میوه شد.

در فومن هم وزش باد شدید موجب افتادن ۶ درخت در این شهرستان و خسارت به یک خودرو شد.

وزش باد در شهرستان صومعه سرا نیز موجب قطع برق ۱۰ روستا و سقوط درختان در میدان اصلی شهر و خسارت به یک خودرو شد.

در رضوانشهر هم وزش شدید عصر روز گذشته باد موجب پاره شدن سیم برق در برخی نقاط این شهرستان شد.

باد شدید در شفت نیز خسارت به همراه داشت، وزش باد شدید در این شهرستان موجب سقوط ۶ تیر برق فشار قوی و قطع برق روستا‌های بخش احمد سرگوراب و مرکزی شد.

اداره کل هواشناسی گیلان سرعت وزش باد عصر دیروز در این استان را در برخی نقاط ۶۵ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و از تداوم فعالیت این سامانه سرد و بارشی تا دوشنبه در گیلان خبر داد.

۵ مورد سقوط درخت در خیابان‌های رشت

 شهرام مومنی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت از افزایش لحظه‌ای عملیات آتش نشانان حوالی ساعت ۲۱ دیروز (شنبه ۳ خرداد ماه) خبر داد و گفت: ۵ مورد سقوط درخت در خیابان‌های باهنر، شهدا، عرفان، کسبخ و تختی به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

او افزود: در مجموع ۱۷ آتش نشان به همراه ۵ دستگاه خودروی عملیاتی به محل‌های حادثه اعزام شدند و پاکسازی و بازگشایی مسیر‌ها انجام گرفت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت به آسیب دیدگی ۲ خودروی سواری به واسطه سقوط درخت در خیابان شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: در حادثه سقوط درخت در باهنر نیز ۲ مصدوم راهی بیمارستان شدند.

مومنی با اشاره به سقوط سقف ساختمان ۵ طبقه در مسکن مهر رشت گفت: این حادثه آسیب جانی نداشت و عملیات ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه توسط ۷ تن از آتش‌نشانان و یک افسر ارشد حاضر در محل حادثه انجام شد.

او همچنین از ۳ مورد عملیات ایمن سازی به علت سقوط نمای ساختمان در بلوار گیلان، مطهری ویشگاهی و منظریه خبر داد و افزود: این عملیات‌ها توسط ۱۲ تن از آتش‌نشانان ایستگاه‌های تابعه انجام گرفت و آسیب دیدگی ۲ خودروی سواری بلوار گیلان خوشبختانه آسیب جانی در پی نداشت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت همچنین به حضور آتش‌نشانان به محل‌های حادثه به علت سقوط کابل برق اشاره کرد و تصریح کرد: شهروندان همیشه و در همه احوال می‌بایست هوشیار باشند و به هیچ عنوان اجسام معلق همچون گلدان و دیگر وسایل همچون تابلو‌های تبلیغاتی را بدون حفاظ مطمئن رها نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار