رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت که جسد یکی از ۲ جوانی که شامگاه سه‌شنبه در رودخانه چالوس منطقه مجلار مرزن آباد سقوط کرده بودند ، پیدا شد.
کد خبر: ۸۵۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 21 May 2020

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت که جسد یکی از ۲ جوانی که شامگاه سه‌شنبه در رودخانه چالوس منطقه مجلار مرزن آباد سقوط کرده بودند ، پیدا شد.

۲ جوان پسر و دختر حدود ۲۰ ساله اهل شهریار استان البرز عصر دیروز سه شنبه حوالی ساعت ۱۹ به داخل رودخانه چالوس سقوط کردند .

امیرحسین عسگرزاده چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : جسد این جوان ساعتی پیش در نقطه ای عمیق رودخانه در منطقه مجلار یعنی درست پس از ۲ کیلومتر نقطه سقوط آنها از سوی امدادگران این نهاد با دشواری به بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد : هم اکنون جست و جو برای یافتن جسد دختر ادامه دارد و امیدوارم هر چه زودتر وضعیت این جوان مفقود شده هم مشخص شود.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس در باره چگونگی سقوط ۲ جوان به داخل رودخانه هم از قول همراهانشان توضیح داد : همراهان این ۲ جوان به نیروهای امدادگر و انتظامی منطقه اعلام کردند که از سه روز پیش با خودروی زانتیا به مازندران سفر کردند و دیروز هم در حال بازگشت به شهرشان بودند که برای استراحت حاشیه رودخانه چالوس متوقف شدند.

وی افزود : طبق گفته همراهان ، یکی از دختران به قصد شستن دست کنار رودخانه رفت که پس از سر خوردن از روی سنگ به داخل رودخانه سقوط کرد و در این هنگام جوان دیگری که قصد نجات او را داشت ، به داخل رودخاه رفت که آب هر دو نفر را برد و با گذشت ساعت ها هنوز هیچ آثاری از آنها در دست نیست.

رودخانه حفاظت شده چالوس در غرب مازندران از دامنهٔ شمالی ارتفاعات کندوان و طالقان سرچشمه می‌گیرد و پس از طی حدود ۷۲ کیلومتر در کنار چالوس به دریای خزر می‌ریزد.

همه ساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران به دلیل رعایت نکردن احتیاط های لازم در حاشیه رودخانه خروشان چالوس به داخل آن سقوط می کنند و جان خودشان را از دست می دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار