مجید محمدی در گفتگو با تابناک:
رییس دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه گفت:تمام کلاس هارو به صورت آنلاین و بدون کنسلی برای دانشجویان برگزار کردیم.
کد خبر: ۸۵۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 21 May 2020

مجید محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:برای تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایانی دانشجویان منتظر ۱۷ خرداد و اعلام سازمان ستاد مبارزه با کرونا هستیم. چنانچه دستور بر بازگشایی دانشگاه و امتحانات حضوری باشد با رعایت پروتکل های بهداشتی این اقدام صورت خواهد گرفت .

وی خاطر نشان کرد: چنانچه تصمیم بر برگزاری امتحانات به صورت غیر حضوری و آنلاین باشد ؛ دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه این امکان را دارد که به بهترن نحو ممکن این امتحانات را برگزار کند .

محمدی هم چنین در خصوص کلاس های انلاین دانشجویان گفت: تمام کلاس های دانشجویان بدون کنسلی به صورت انلاین و منظم برگزار شده که انشالله دانسجویان از دروس خود عقب نیفتند و همه ی مباحث رو اموزش ببیند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه افزود: برای دانشجویانی که دسترسی به گوشی های اندروید یا به هر علتی نتوانسته اند دز کلاس های انلاین شرکت کنند ، تمام فایل های صوتی کلاس های آنلاین رو هم در سایت دانشگاه و هم در گروه ها و کانال های فصای مجازی در سرور های ایتا و سروش قرار دادیم که دانشجویان دسترسی همیشگی به مباحث رو داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد:با برگزاری یک نظر سنجی از دانشجویان مبنی بر رضایت مندی یا عدم رضایتشان از کلاس های انلاین را پرسیدیم که خداروشکر دانشجویان رضایت خود را نسبت به کیفیت برگزاری کلاس ها اعلام داشتند و حتی خواهان ادامه ی فعالیت کلاس انلاین در آینده نیز بودند.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار