بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، راهپیمایی روز قدس در استان قزوین برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ 20 May 2020

 

 لغو راهپیمایی روز قدس در استان قزوین

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و شرایط خاصی که به واسطه شیوع ویروس کرونا بر کشور حاکم شده است، به منظور رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت مردم، راهپیمایی روز قدس در هیچ نقطه‌ای از استان قزوین برگزار نخواهد شد.
وی افزود: با توجه به لغو راهپمایی روز قدس، سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز قدس رأس ساعت ۱۲ از شبکه‌های سراسری و استانی رادیویی و تلویزیونی و فضای مجازی پخش خواهد شد.
حبیبی افزود: علاوه بر پخش زنده سخنان رهبر معظم انقلاب از شبکه‌های سراسری و استانی رادیویی و تلویزیونی و فضای مجازی، سخنرانی معظم له از بلندگوی مساجد و مصلا‌های نماز جمعه پخش خواهد شد.
به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم پوشش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز قدس در فضای مجازی را بر عهده خواهد داشت.
حبیبی گفت: در روز قدس، هیچگونه رژه موتوری و یا خودرویی در استان برگزار نخواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به برگزار نشدن نماز عید سعید فطر به صورت متمرکز در مصلا‌های استان و مراکز پر جمعیت گفت: نماز عید سعید فطر هم به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز و در مصلا‌ها برگزار نمی‌شود، اما تمامی مساجد استان آماده پذیرایی مومنان برای اقامه نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند.
وی افزود: نمازگزاران عید سعید فطر حتماً مهر، جانماز و چادر شخصی همراه داشته باشند.
منبع : صداو سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار