با حکم همتی؛
با حکم کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر، محمدحسن قوسیان مقدم برای دومین بار به عنوان دبیرکل جمعیت هلال احمر منصوب شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹ 20 May 2020

 

 

دبیرکل جدید جمعیت هلال‌احمر منصوب شد

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، در حکم کریم همتی برای قوسیان‌مقدم آمده است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدحسن قوسیان‌مقدم

با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی، شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی و در اجرای بند یک از ماده ۹ قانون اساسنامه جمعیت، به موجب این ابلاغ به‌عنوان «دبیرکل جمعیت هلال احمر» منصوب می‌شوید.

با توجه به اهمیت و گستردگی وظایف و کارکردهای این حوزه از جنابعالی انتظار دارم با هماهنگی مستمر با اینجانب و ضمن توجه به مأموریت‌های ملی و فراملی جمعیت با استفاده از تمام توان علمی و اجرایی خویش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی با تعامل و همکاری سازنده و استفاده از نظرات صاحبنظران و کارشناسان، برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اداری و اجرایی سازمان‌ها، معاونت‌ها و استان‌ها، نظارت بر فرآیند اجرایی کارها و قوانین و مقررات اداری و مالی و آئین‌نامه‌های جمعیت، پیگیری نظام‌مند و اصولی امور و وظایف ارجاعی و توسعه بیش از پیش فعالیت‌های جمعیت را جزء دغدغه‌های اصلی خویش قرار داده و ضمن ارتقاء عزتمندی و رعایت مصالح عالیه جمعیت در تمامی موارد، گزارش اقدامات را به طور مستمر به اینجانب ارائه نمائید.

بالندگی و توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی در جهت اهداف والای جمعیت هلال احمر را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

گفتنی است؛ دکتر قوسیان مقدم از سال ۱۳۷۰ عضو هیات علمی دانشگاه است و دکترای تخصصی کلینیکال پاتولوژی از دانشگاه تهران دارد. دبیرکل جدید جمعیت هلال‌احمر، سوابق پررنگی در جمعیت هلال احمر دارد؛ وی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳ رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بوده است. دکتر قوسیان‌مقدم در سال ۸۳ و ۸۴، نیز دبیرکلی جمعیت هلال‌احمر را بر عهده داشت.

او در هنگام زلزله بم، مدتی فرمانده ارشد هلال احمر مستقر در بم و سپس به مدت دو سال نیز عضو ستاد مرکزی امدادرسانی در زلزله بم بود.

دکتر قوسیان‌مقدم فرزند و برادر شهید است و سال ۱۳۶۵ هم در جبهه‌ها به صورت داوطلبانه حضور داشته است.

وی که از سال ۷۶ تا ۸۰ معاون دانشجویی دانشگاه شاهد بوده، استاد نمونه دانشگاه شاهد در سال ۱۳۹۲ نیز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار