صفی الله صفایی به نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم اشاره کرد و گفت: امتحانات در اختیار استاد و دانشجو است و احتمال برگزاری آن به صورت سراسری وجود ندارد.
کد خبر: ۸۵۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 19 May 2020
رئیس دانشگاه مرکز پیام نور همدان گفت: امتحانات پایان ترم دانشجویان پیام نور به صورت غیر حضوری و طبق برنامه انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، صفایی اظهار داشت: به علت شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها اساتید آموزش‌های آنلاین را در اختیار تمامی دانشجویان قرار می‌دهند.

وی افزود: شرایطی را فراهم کردیم تا دانشجویانی که امکان دسترسی به اینترنت و سیستم خانگی ندارند بتوانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سیستم و اینترنت دانشگاه استفاده کنند.

رئیس دانشگاه مرکز پیام نور همدان با بیان اینکه کیفیت و نحوه آموزش‌های اساتید از طرف تیم و کمیته نظارت و ارزیابی استانمورد ارزیابی قرار می‌گیرد، ابراز کرد: فایل آموزش‌های آنلاین ذخیره می‌شود تا دانشجویان در هر زمانی که خواستند بتوانند از مطالب درسی بهره‌مند شوند.

صفایی با تاکید بر اینکه اساتید در این دوران از آموزش دانشجویان غافل نشده و کلاس‌های الکترونیکی و مجازی را برای دانشجویان تشکیل دادند، اظهار داشت: بنابراین دانشجویان هم موظف به پرداخت شهریه کامل خود هستند.

وی به نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم اشاره کرد و گفت: امتحانات در اختیار استاد و دانشجو است و احتمال برگزاری آن به صورت سراسری وجود ندارد.

رئیس دانشگاه مرکز پیام نور همدان افزود: برای میان ترم، تکالیف دانشجویان توسط اساتید تعیین می‌شود و امتحانات پایان ترم نیز به گون‌های است که اساتید سوالاتی را در فضای مجازی در اختیار دانشجو قرار می‌دهند و از او می‌خواهند پس از پاسخ به سوالات، تصویر برگه خود را از طریق واتساپ ارسال کنند.

صفایی در پاسخ به اینکه برخی دانشجویان نسبت به سرعت پایین اینترنت و محدودیت زمانی برای پاسخ به سوالات امتحانی نگران هستند، تصریح کرد: دانشجویانی که امکانات ندارند می‌توانند به دانشگاه بیایند و با رعایت فاصلهگذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سیستم‌های دانشگاه استفاده کنند. همچنین نگرانی برای زمان پاسخ دهی به سوالات وجود ندارد چراکه اساتید پس از آپلود کردن سوالات امتحانی مدت زمان مناسبی را برای پاسخ دهی به آن قرار می‌دهند تا دغدغه‌ای برای دانشجویان وجود نداشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار