عوارضی تردد در مسیر محمدیه و مهرگان به قزوین برای ساکنان بومی، از ۱۲۰۰ تومان به ۴۰۰ تومان کاهش یافت.
کد خبر: ۸۵۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 19 May 2020

 کاهش عوارضی محمدیه و مهرگان به قزوین

 

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، فرخزاد، معاون امور عمرانی استاندار با بیان این خبر گفت:با توافق شرکت آزادراه‌ها و با محاسبه هزینه عوارض به صورت پایشی میزان دریافت عوارضی از تردد ساکنان محمدیه و مهرگان به قزوین به ۴۰۰ تومان کاهش یافت.
معاون امور عمرانی استاندار با بیان اینکه در ابتدا موضوع حذف ایستگاه عوارضی و انتقال و جابجایی آن به محدوده نیروگاه مطرح شد که از سوی مسئولان کشوری پذیرفته نشد، خاطرنشان کرد: راهکار دیگر پس از هوشمند شدن دریافت عوارضی‌ها موضوع جابجایی دوربین‌ها از محل ایستگاه عوارضی محمدیه بود که آن هم در پیچ و خم‌های اداری و مخالفت شرکت آزاد راه‌ها بدون نتیجه ماند.
وی افزود: از ۱۵ خرداد ماه دوربین‌های نصب شده در ایستگاه عوارضی در سه نقطه مسیر قزوین به تهران به صورت پیمایشی عمل کند تا ساکنان محمدیه و ناحیه شهری مهرگان عوارض کمتری پرداخت کنند.
به گفته فرخزاد، این هزینه‌ها برای مردم قزوین تا یک سوم کاهش یافته است و از این پس ساکنان شهر‌های محمدیه و مهرگان به جای پرداخت ۱،۲۰۰ تومان عوارضی مسیر فقط ۴۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد.
وی بیان کرد: در مسیر مهرگان و محمدیه به قزوین سواری، اتوبوس و مینی بوس برای هر تردد مبلغ ۴۰۰ تومان، بعد از آبیک به سمت کرج مبلغ ۴۰۰ تومان و از کرج به سمت تهران نیز ۴۰۰ تومان هزینه عوارض دریافت خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار