کد خبر: ۸۵۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 18 May 2020
 


تابناک / شهردار لاهیجان گفت : پروژه تالاب حاجی آباد از پروژه های بزرگ شهرداری لاهیجان است که در کوتاه مدت به پتانسیل های بالقوه لاهیجان اضافه خواهد شد و با اجرای کامل آن، شهر از تک قطبی بودن خارج می شود.


مسعود کاظمی در دومین جلسه شورای شهر  سالجاری این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بویژه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران را به کلیه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت .
دکترکاظمی شهردار لاهیجان با بیان اینکه شهرداری با وجود مشکلات مختلف روند روبه رشدی را دنبال کرده است، به تشریح برنامه های شهرداری لاهیجان برای سالجاری پرداخت .

وی تالاب سوستان را از پتانسیل های بسیار ارزشمند به منظور توسعه فضای گردشگری شهر لاهیجان در محدوده شهری دانست و افزود : به دنبال پیگیری های انجام شده توسط شهرداری ، نتایج خوبی در این زمینه حاصل شده است .
وی پروژه تالاب حاجی آباد را از پروژه های بزرگ شهرداری عنوان نمود که در کوتاه مدت به پتانسیل های بالقوه لاهیجان اضافه خواهد شد و با اجرای کامل آن، شهر از تک قطبی بودن خارج می شود.
شهردار لاهیجان گفت : فاز اول پروژه ممیزی املاک شهر لاهیجان انجام شده است و این پروژه بزرگ و پیچیده، گام بزرگی در راستای شفاف سازی و ایجاد زیرساخت های مناسب برای برنامه ریزی در مدیریت شهری است و ضمن درخواست از شهروندان برای همکاری در این طرح گفت: با ایجاد سوابق املاک به صورت جامع ، محاسبات عوارض مختلف به صورت دقیق انجام می شود و امکان تخلف و خطا به حداقل می رسد و به عمران و نوسازی شهر کمک شایانی خواهد کرد.
مسعود کاظمی با اشاره به فعالیت شهرداری لاهیجان برای بهبود وضعیت محل دفن زباله و احداث تصفیه خانه شیرابه، اظهار کرد: دفن بهداشتی زباله شهری و تصفیه شیرابه ناشی از آن همواره دغدغه همه ما بوده و در آینده نزدیک اولین تصفیه خانه شیرابه لاهیجان با هماهنگی محیط زیست در تموشل افتتاح می شود.
وی این پروژه را از پروژه های کم نظیرملی دانست وافزود : با پیگیری های انجام شده اعتبارات خوبی از سوی استانداری برای آن اختصاص یافته است .
وی گفت: عملیات ضد عفونی کردن سطح شهر و معابر پر تردد تا ریشه کن شدن کرونا ادامه دارد و اکیپ های ضدعفونی بدون هیچ توقفی عملیات ضدعفونی را انجام می دهند.


رییس شورای شهر لاهیجان نیز در این جلسه دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مردم ایران اسلامی و سبز پوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران به ویژه سپاه لاهیجان تبریک گفت و یاد و خاطره سردار سلیمانی اسطوره سپاه پاسداران را گرامی داشت .

جواد نجار تمیزکار گفت : سپاه پاسداران یکی از نهادهای مهمی است که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۸ تشکیل شد و سالروز تأسیس این نهاد انقلابی و مردمی فرصت مغتنمی است که از زحمات ، ایثار و رشادتهای همه نیروهای مکتبی و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اهتمامی جدی ورزیده‌اند، قدردانی کنیم.
رئیس شورای شهر لاهیجان بابیان اینکه بر اساس قانون، مدیریت آرامستان ها بر عهده شهرداری است، از پیگیری اعضای شورای شهر و شهردار لاهیجان و همکاری مجموعه فرمانداری و دستگاههای نظارتی در خصوص احداث آرامستان جدید قدردانی نمود و خواستار عملیات اجرایی پروژه مذکور شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در جهت مدیریت پسماند در یکسال گذشته صورت گرفته، از پیگیری دکترکاظمی شهردار لاهیجان در خصوص اختصاص بودجه دولتی برای پروژه دفن بهداشتی زباله در تموشل قدردانی نمود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار