فرمانده سپاه بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهادت پرافتخار جمعی از جان برکفان نیروی دریایی ارتش در حادثه بندر جاسک، داغ بر دل‌های هم‌رزمان شهیدان و ملت شهید­پرور ایران گذاشت.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 18 May 2020

شهادت جان برکفان ارتش، داغ بر دل­ های هم رزمان شهیدان گذاشت 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهادت پرافتخار جمعی از جان برکفان نیروی دریایی ارتش در حادثه بندر جاسک، داغ بر دل‌های هم‌رزمان شهیدان و ملت شهید­پرور ایران گذاشت.

سردار علی رزمجو روز دوشنبه با صدور پیامی به فرماند پایگاه دریایی ارتش در بوشهر افزود: شهادت­ طلبی و رسیدن به باغ سرسبز و پرطراوت شهادت، هنر بی ­بدیل و الهام ­بخش ملت انقلابی و حماسه سازی است که با مجاهدت بر مدار عزت و آزادگی، هیچ گاه در برابر زور و ستم طاغوت‌های ستم پیشه، سر زبونی و تسلیم فرود نیاورده است.

در این پیام آمده است: این ملت با تمسک بر ایمان به خدا، وعده­ های الهی و اتحاد آهنین حول محور ولایت مطلقه فقیه و با الهام از سابقه درخشان تاریخی خود و به مدد خون­ های پاک شهدا و مجاهدت‌های فراموش ­نشدنی مجاهدانش، راه مستقیم خود را به سمت هدف‌ها و آرمان‌های مقدس و متعالی انتخاب کرده و خود را شتابان در مسیر رسیدن به این هدف‌های والا قرار داده­ اند.

شهادت این رادمردان شهید مدافع وطن را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه­ ای عزیز (مد ظله العالی)، فرماندهان و کارکنان دلاورمرد ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی دریایی ارتش تبریک و تسلیت می‌گویم و تداوم عزت و اقتدار نیروی دریایی ارتش قهرمان را در حراست از حریم سرزمینی ایران اسلامی از خدای بزرگ خواهان و خواستارم.

عصر روز بیست و یکم اردیبهشت در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آبهای جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد در این حادثه 19 تن از دریادلان نیروی دریایی ارتش به فیض شهادت نائل و 15 تن نیز زحمی شدند.

شهیدان مهدی رازی، مصطفی پویان فر، رضا دهقانی، سید منصور موسوی نژاد و حسین سپهری اهرمی شهدای استان بوشهر در ناوچه کنارک هستند.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار