کد خبر: ۸۵۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ 18 May 2020

 

 

تابناک / رجایی گفت: با توجه به استقبال شهروندان از مسیر پیاده راه سلامت،، تجهیز هرچه بیشتر محوطه پارک فجر و دور استخر، در اولویت برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

 

سید مهدی رجایی شهردار لنگرود در بازدید از پروژه های عمرانی این شهر گفت: با توجه به استقبال شهروندان از مسیر پیاده راه سلامت،، تجهیز هرچه بیشتر محوطه پارک فجر و دور استخر، در اولویت برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

وی یادآور شد: بسیج کلیه امکانات و نیروی انسانی شهرداری لنگرود جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و تلاش مضاعف در راستای حفظ سلامتی شهروندان، خللی در تعهد همیشگی و روند خدمات رسانی ما در حوزه عمرانی ایجاد نکرده است.

شهردار لنگرود با اشاره به احیای فضای سبز مسیر پیاده راه سلامت اظهار داشت: در ضلع دیگر استخر بحث ساخت خیابان جدید مطرح است که خیابان قوام را به مسکن مهر منتهی می کند و از ابتدای سال ۹۹ این پروژه آغاز شده و در حال جدول گذاری خیابان هستیم.

رجایی با اشاره به قرارگیری یک کانال آب در مسیر این جاده گفت: مشاور پروژه در حال ارائه طرحی است که این کانال به صورت زیر زمینی آب کشاورزی را تامین کند و خللی هم در بازگشایی خیابان ایجاد نکند.

شهردار لنگرود افزود: بازگشایی این خیابان علاوه بر حل مشکلات ترافیکی دسترسی به مسکن مهر را نیز آسان تر می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار