مرحله دوم پویش کنارتم همسایه با هدف توزیع غذا درمیان افراد نیازمند تمامی محلات شهر کرمانشاه به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ 17 May 2020
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  جلسه اعلام برنامه‌های مرحله دوم پویش کنارتم همسایه در راستای اجرای رزمایش مواسات (بنابر دستور مقام معظم رهبری) در حسینه دفتر نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد. در این جسله نمایندگان محلات برای پرسش و پاسخ پیرامون چگونگی بهرمند شدن خانوار‌ها با تمکن مالی پایین از کمک‌های موجود حضور به عمل آوردند.

محمد عباسی، جانشین ستادمردمی جهاد علیه بیماری با بیان اینکه با همکاری در پویش علی یاوران در شب‌های قدر بیش از ۷۰ هار پرس غذا در افطار با کمک ۳۰ هیات مذهبی توزیع شده اظهار داشت: درصورت اعلام آمادگی محلات برای جمع آوری کمک از خیرین برای محرومین محلات به ازای هر راس گوسفند یک میلیون تومان برای تهیه آن هزینه دریافت می‌کند.


وی در ادامه با بیان اینکه درابتدای شروع پویش کنارتم همسایه به ازای هر هیات مذهبی یک محله ضدعفونی شده است افزود: شهر کرمانشاه به ۵۴ منطقه تقسیم شده که هر کدام طبقه مساحت و جمعیت شامل یک یا چند محله است؛ تاکنون در محلات مذکور بیش از ۵ هزار بسته هریک به ارزش تقریبی ۲۰۰ هزارتومان توزیع شده است.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: ۷۵۰۰ بسته دیگر نیز توزیع خواهد شد. لازم به ذکر است که افراد نیازمند شناسایی شده در سامانه و اپلیکیشن مربوطه ثبت شده تا مانع از همپوشانی کمک‌های این پویش و ارگان‌هایی همچون کمیته امدادامام خمینی شویم. لازم به ذکر است که تاکنون حدود ۲۲۰۰ کدملی درلیست افراد نیازمند قرارگرفته اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار