جزیره کیش یکی از توریستی‌ترین و گردشگری‌ترین مناطق ایران است که هر ساله گردشگران و مسافران بسیار زیادی را پذیرایی می‌کند. این جزیره در جنوبی‌ترین منطقه ایران قرار گرفته است و بسیاری از مسافران و گردشگران این جزیره به دنبال رزرو هتل در کیش هستند. اگر شما هم می‌خواهید در جزیره کیش اقامت دل‌چسبی داشته باشید بهتر است تا پایان این مطلب همراه باشید.
کد خبر: ۸۵۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 17 May 2020

جزیره کیش یکی از توریستی‌ترین و گردشگری‌ترین مناطق ایران است که هر ساله گردشگران و مسافران بسیار زیادی را پذیرایی می‌کند. این جزیره در جنوبی‌ترین منطقه ایران قرار گرفته است و بسیاری از مسافران و گردشگران این جزیره به دنبال رزرو هتل در کیش هستند. اگر شما هم می‌خواهید در جزیره کیش اقامت دل‌چسبی داشته باشید بهتر است تا پایان این مطلب همراه باشید. همچنین در نظر داشته باشید که رزرو هتل کیش از علی بابا با کمترین قیمت امکان‌پذیر است. اقامت در جزیره کیش می‌تواند متناسب با بودجه شما هزینه‌بر باشد. هتل‌های بسیار متنوعی در جزیره کیش وجود دارد و می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از مسافران مناسب باشد. یکی از انواع هتل‌ها در جزیره کیش، هتل‌های ساحلی کیش است. این هتل‌ها کیفیت بالایی دارد و می‌تواند برای اقامت چند روزه شما در جزیره کیش بسیار مناسب باشد.

در نظر داشته باشید که به دلایل زیادی امکان ارزان شدن قیمت هتل‌ها و مراکز اقامتی در زمان‌های خاص وجود دارد. از این رو می‌توانید از امکان کاهش قیمت وب‌سایت علی بابا استفاده کنید و بلافاصله پس از ارزان شدن مراکز اقامت‌گاهی از این کاهش قیمت مطلع شوید. برای استفاده از این امکان کافی است شهر مورد نظر و درجه هتل را وارد کنید. در مرحله بعدی سایت از شما می‌پرسد که چه درصدی را به شما اطلاع دهد و پس از مشخص کردن آن می‌توانید گزینه خبرم کن را بزنید و از کاهش قیمت هتل در زمان‌ مشخص شده مطلع شوید. همچنین در نظر داشته باشید که برای سفر به کیش می‌توانید خرید اینترنتی بلیط هواپیما باعث می‌شود شما بتوانید در کم‌ترین زمان ممکن بلیط هواپیمای خود را رزرو کنید و در صورت نیاز آن را با کمترین کارمزد کنسل کنید.

هتل‌های ساحلی کیش

بعد از خرید بلیط هواپیما می‌توانید اطلاعات بلیط خود را در قسمت پروفایل کاربری مشاهده کنید. البته مزایای خرید به همین جا ختم نمی‌شود و شما به کمک تقویم قیمتی هزینه‌های سفر خود را به شدت کاهش دهید. تقویم قیمتی علی بابا می‌تواند مناسب‌ترین راه برای خرید بلیط هواپیما باشد. این تقویم در هنگام رزرو بلیط هواپیما، به‌صورت نواری در بالای سایت و اپلیکیشن ظاهر می‌شود و عملکرد آن به این صورت است که کمترین قیمت بلیط را در روزهای قبل و روزهای بعد به شما نشان می‌دهد. برای مثال فرض کنید که شما قرار است که در روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد به مسافرت بروید و اگر سفر شما یکی دو روز هم عقب و جلو شود مشکلی برای شما پیش نمی‌آید؛ در این حالت تقویم قیمتی به شما کمک می‌کند تا کم‌ترین قیمت‌های بلیط هواپیما از ۲۳ خرداد تا ۲۹ خرداد را به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای مشاهده کنید. البته تقویم قیمتی، بیش‌تر برای افرادی مناسب است که سفر آن‌ها در تاریخ دقیقی صورت نمی‌گیرد و یکی دو روز اختلاف مشکلی را برای‌شان به‌وجود نمی‌آورد. در ادامه ۲ مورد از هتل‌های ساحلی کیش را معرفی کرده‌ایم که برای اقامت‌های چند روزه در جزیره کیش بسیار مناسب هستند. همچنین برای رزرو هتل کیش از علی بابا استفاده کنید

هتل‌های ساحلی کیش

۱ـ هتل اسپادانا

هتل ۲ ستاره اسپادانا در سال ۱۳۷۹ در بلوار ایران جزیره کیش به بهره‌برداری رسیده است و در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ به شکل کامل مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است. این هتل دارای ویلاهای یک طبقه است در نزدیکی مرکز صدا و سیمای کیش قرار دارد.

امکانات: صبحانه یخچال مبلمان دراور چای ساز کمد لباس تلویزیون حمام لوازم بهداشتی دمپایی سیستم تهویه مطبوع دراتاق تلویزیون در اتاق سیستم گرمایش و سرمایش سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

 

۲ـ هتل دریایی ترنج کیش

هتل دریایی ترنج کیش یکی دیگر از هتل‌های روی آب و ساحلی جزیره کیش است که در سال ۱۳۹۲ احداث و در سال ۱۳۹۴ بهره‌برداری شده است. این هتل ۵ ستاره امکانات بسیار لوکس و بی‌نظیری دارد و جز هتل‌های برتر خاورمیانه است. هتل دریایی ترنج کیش دارای ۱۰۰ ویلا و پنج سوییت VIP است و برای کسانی که به دنبال یک اقامت لوکس در جزیره کیش هستند بسیار مناسب است. امکانات این هتل به صورت زیر است.

روم سرویس، آتلیه عکاسی، سالن کنفرانس، دوچرخه سواری، اورژانس، اجاره خودرو، خدمات لاندری، کانتر گردشگری، سالن اسپا و ماساژ، رستوران خورشید، رستوران ساحلی، رستوران تاج ترنج، کافه گلف، کافی شاپ ساحلی، لمکده سنتی ساحلی، استخر و سونا، سالن بازی ساحلی، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، سرویس مراکز خرید، سالن بدنسازی، خانه کودک و والیبال ساحلی

 

برای رزرو هتل در کیش می‌توانید از طریق وب‌سایت اقدام کنید تا در وقت و هزینه‌ی خود صرفه جویی کنید. هتل ترنج کیش امکانات رفاهی بسیار لوکس و مناسبی دارد که می‌تواند اقامت شما را لذت‌بخش‌تر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار