کد خبر: ۸۵۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 17 May 2020
 
تابناک/ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از انهدام یک باند بین المللی قاچاق سیگار در آستارا با کشف ۲۱ میلیون نخ سیگار خبر داد.
 

انهدام باند بین المللی سیگار قاچاق در آستارا

فلاح میری در گفتگو با میزان گفت: دستگاه قضایی استان گیلان به شکل جدی و قاطع با پدیده قاچاق برخورد مستمر خواهد کرد و مبارزه مداوم و برنامه‌ریزی شده با قاچاقچیان عمده و کلان از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در ادامه از انهدام یک باند بین المللی قاچاق سیگار خبر داد و افزود: این باند بین المللی قاچاق سیگار با ارایه اسناد و مدارک صوری حمل و نقل ترانزیت اقدام به قاچاق سیگار به ارزش ریالی ۱۲۰ میلیارد تومان کرده است.

 فلاح میری با اشاره به اینکه از این باند ۲۱ میلیون نخ سیگار کشف و توقیف شده است گفت:این سیگار‌ها که ساخت کشور صربستان است از طریق یکی از کشور‌های همسایه وارد ایران شده است و عوامل قاچاق با ارائه اسناد و مدارک صوری حمل و نقل ترانزیت و همچنین همدستی یک شرکت بین المللی اقدام به شکستن پلمب در آستارا می‌کنند که در حین بارگیری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، کالای قاچاق کشف و قاچاقچیان دستگیر می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه این باند حرفه‌ای قاچاق سیگار با همکاری قاچاقچیان بین المللی از طریق گمرکات کشور‌ها اقدام به قاچاق سیگار کرده اند، گفت: سردسته این  شبکه بین المللی که با هویت جعلی به همدستانش معرفی شده متهم اصلی این پرونده است که اقدامات لازم و قانونی جهت دستگیری این فرد انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار