کد خبر: ۸۵۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 17 May 2020

نماینده ولی فقیه در گیلان: دوستی اهل بیت اعمال ما را نورانی می کند

تابناک/ نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دوستی اهل بیت (ع) اعمال ما را نورانی می کند و مهر و محبت را بین ما تقویت می نماید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در مراسم سومین و آخرین شب قدر در مصلی رشت افزود: دوستی با اهل بیت (ع) موجب می شود تا آنان اعمال ما را آنطور که باید خداوند بپذیرد، نشان دهند.

وی با اشاره به روایات اظهار داشت: اگر کسی به اندازه  حضرت نوح عمر کند و در خانه کعبه نماز بخواند اما دوستی اهل بیت (ع) را نداشته باشد، اعمالش ارزشی ندارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ولایت فقیه از اصول بنیادی اسلام به ویژه شیعه است، افزود : این به مفهوم گردن نهادن به تکلیف و در برابر پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) تسلیم شدن است.

وی با بیان اینکه اصل ولایت فقیه، خیلی عمیق و ریشه دار است، گفت : این اصل دارای دو بعد اعتقادات و عاطفی است، در بخش اعتقادات معتقدیم که باید به گفته ها، رفتار و اعمال پیامبر(ص) و امامان عمل کنیم و تسلیم شویم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در بعد عاطفی ولایت فقیه اظهار داشت: هنوز دشمنان اسلام، ایران و مسلمانان نتوانستند این مساله را هضم کنند که رابطه ولی فقیه در جامعه اسلامی رابطه حبیب و محبوب، عاشق و معشوق است، رابطه سلطه طلب و سلطه جو و زر و زور نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عظمت شب های قدر خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد بر اساس روایات،  شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان شب قدر است، محروم کسی است که امشب از رحمت خدا محروم باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیان داشت: امشب فرشتگان به زمین می آیند و دعاها و حاجات بندگان را می نویسند و به پیشگاه خداوند می برند.

آیین معنوی آخرین شب قدر با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه و مردم مومن و روزه دار در مصلی رشت به صورت زنده از شبکه استانی گیلان پخش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار