کد خبر: ۸۵۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ 16 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گفت : طبق اعلام مركز وكلاء، كارشناسان رسمي و مشاوران خانواده قوه قضائيه اصلاحات جديدی در دفترچه راهنماي مذكور صورت گرفته است، لذا باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگرديده امکان ويرايش اطلاعات براي داوطلبان ايجاد گردد.
بنابراين ضرورت دارد داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند درصورت علاقه‌مندي با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ويرايش اطلاعات خود در بازه زمانی 99/02/27 لغايت 99/03/02 اقدام نمايند.
"صالح دانشفر " افزود : داوطلباني كه در اين آزمون نیز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، درصورت تمايل براي ثبت‌نام مي‌توانند باتوجه به دفترچه‌ راهنما و با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org در بازه زماني فوق نسبت ‌به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمايند.
وی اظهار کرد: زمان برگزاری آزمون مذکور که قرار بود روز جمعه ۹ خرداد امسال برگزار شود بدلیل شیوع ویروس کرونا به تاریخ 20 شهریور 1399 موکول شد .
وی گفت : این آزمون بصورت غیرمتمرکز و در تمام استان‌ها برگزار خواهد شد و داوطلبان در استان خود آزمون می‌دهند و کلیه متقاضیان نیز می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز به نشانی www.23055.ir/porseman و عضویت در تالارگفتمان سوالات و موضوعات خود را پیرامون این آزمون مطرح نمایند و کارشناسان مرکز پاسخگوی سوالات خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار