تیم‌هایی که روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری می‌کنند، نتیجه کار خود را در بلند مدت می‌بینند.
کد خبر: ۸۵۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 15 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: فوتبالیست‌های جوان آینده فوتبال را می‌سازند. تیم‌هایی که روی این بازیکنان سرمایه گذاری می‌کنند، نتیجه کار خود را در بلند مدت می‌بینند.

نشریه بیلچر ریپورت در گزارشی به عملکرد بازیکنان زیر ۲۵ سال این فصل تیم‌های اروپایی را بررسی کرده است. البته اگر بازیکنانی به صورت قرضی در تیمی دیگر بازی می‌کنند جزء آن تیم محسوب نشده اند.

منچستر سیتی بهترین جوانان را در اختیار دارد

تیم فوتبال منچستر سیتی با در اختیار داشتن بازیکنان جوانی مانند رحیم استرلینگ، لروی سانه، ژائو کانسلو، برناردو سیلوا، امریک لاپورت، فیل فودن و بنجامین مندی بهترین جوانان زیر ۲۵ سال این فصل اروپا را در اختیار داشته است.

این تیم اکنون با ۵۷ امتیاز در رده دوم لیگ جزیره قرار گرفته است. البته این تیم در این فصل تقریبا شانسی برای قهرمانی ندارد، اما با سرمایه گذاری روی این جوانان می‌تواند در فصل آینده با تجربه‌ی بیشتر از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در رده دوم این جدول قرار گرفته است. این تیم از بازیکنان جوانی مثل بنجامین پاوارد، نیکلاس سوله، لوکاس هرناندز، جاشوا کیمیچ، کینگسلی کومان و سرگی گنابری بهره می‌برد.

عملکرد سوله و هرناندز در قلب خط دفاعی باواریایی‌ها فوق العاده بوده است و خیال مسئولان این تیم را از استحکام خط دفاعی، برای سال‌ها راحت کرده است. جاشوا کیمیچ در میانه زمین فوق العاده بوده است. سرگری گنابری در این فصل با ثبت ۱۸ گل و ۱۱ پاس منجر به گل از ستارگان تیم فوتبال بایرن مونیخ بوده است.

تیم بایرن مونیخ اکنون با کسب ۵۷ امتیاز در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفته است.

رتبه بعدی برترین تیم‌های جوان، باز هم به یک تیم بوندسلیگایی تعلق دارد. تیم فوتبال لایپزیش با داشتن بازیکنانی مثل تیمو ورنر، یوسف پولسن، تایلر آدامز و دنی اولمو از بهترین تیم‌های این فصل اروپا بوده است.

این بازیکنان جوان گمنام با عملکرد فوق العاده خود به سرعت به یک ستاره تبدیل شدند و نظر تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کردند.

در این میان عملکرد تیمو ورنر درخشان‌تر از سایر بازیکنان بوده است. این بازیکن در این فصل توانسته است با ثبت ۲۷ گل و ۱۲ پاس منجر به گل از بهترین مهاجمان این فصل فوتبال اروپا باشد. او در رده دوم برترین گلزنان این فصل بوندسلیگا قرار گرفته است. عملکرد او موجب شد تا مسئولان تیم فوتبال لیورپول به دنبال جذب این بازیکن در فصل آینده باشند.

تیم لایپزیش از مربی جوانی به نام جولیان ناگلزمن بهره می‌برد. آن‌ها توانسته اند با کسب ۵۰ امتیاز در رده سوم رقابت‌های بوندسلیگا قرار بگیرد.

تیم فوتبال رئال مادرید در رده چهارم این رتبه بندی قرار گرفته است. این تیم از بازیکنان مثل وینیسیوس جونیور، مارکو آسنسیو، لوکا یوویچ، رودریگو، اشرف حکیمی و دنی سبایوس بهره‌مند است.

درخشش وینیسیوس جونیور در تیم رئال مادرید و اشرف حکیمی که به صورت قرضی در تیم فوتبال دورتموند بازی می‌کند بیش از سایر این بازیکنان به چشم آمده است. حکیمی به احتمال زیاد در فصل آینده به جمع کهکشانی‌ها باز می‌گردد.

تیم رئال مادرید با کسب ۵۶ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار گرفته است.

تیم فوتبال منچستر یونایتد با استفاده از بازیکنانی مانند مارکوس رشفورد، اسکات مک تومینای، میسون گرین وود، برون فرناندز و ویکتور لیندلوف در رده پنجم این جدول قرار گرفته است.

این بازیکنان جوان و با انگیزه تا کنون نتوانسته اند رضایت هوادران شیاطین سرخ را بدست آورند. شاید منچستری‌ها در سال‌های آینده نتیجه سرمایه گذاری روی جوانان را ببینند.

این تیم اکنون با کسب ۴۵ امتیاز در رده پنجم لیگ جزیره قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار