کد خبر: ۸۵۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 15 May 2020

امدادگران هلال احمر کرمان پیکر بی جان نوجوان 17ساله را از آب بیرون کشیدند

تابناک/مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش ۱۰ ساعته نجاتگران این جمعیت برای جستجوی پیکر نوجوان غرق شده در حوضچه عمیق آب در رودبار جنوب خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رضا فلاح افزود: نیروهای امدادی و غواص هلال احمر طی ۲ مرحله جستجو بعد از ۱۰ ساعت تلاش موفق شدند، پیکر نوجوان ۱۶ ساله رودباری را پیدا کنند.

وی با اشاره به اعزام سه تیم از شهرستان های رودبار جنوب، کهنوج و بم به محل حادثه افزود: نجاتگران هلال احمر در اولین مرحله جستجو در عصر گذشته از ساعت ۱۶:۴۰ تا ساعت ۲۲:۳۰ در حوضچه عمیق جستجو را انجام دادند اما با توجه به تاریکی و شرایط منطقه ادامه عملیات به روز بعد موکول شد. 

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم جستجو از صبح امروز ساعت ۶ آغاز و بالاخره در ساعت ۸ ، پیکر این نوجوان پیدا و از حوضچه خارج کردند.

این حوضچه آب در محل یک معدن شن به واسطه باران های اخیر ایجاد شده است.

۱۷ هزار داوطلب کرمانی واجد شرایط شرکت در انتخابات مجامع هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان همچنین گفت: بیش از ۱۷ هزار نفر از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان می توانند در انتخابات مجامع شرکت کنند و ۹۰ نفر عضو اصلی شورای اجرایی و بازرسی انتخاب کنند. 

رضا فلاح در نشست هیات نظارت بر انتخابات مجمع استان اعلام کرد: بیش از ۱۷ هزار نفر از اعضای جوانان و داوطلبان این جمعیت در انتخابات مجامع حق رای دارند. 

وی افزود: رای دهندگان در سطح استان باید ۹۰ نفر عضو اصلی شورای اجرایی و بازرسی را انتخاب کنند. 

وی با اشاره به اینکه در ۱۸ شهرستان کرمان برنامه انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ۱۵۹ نفر در پنجمین دوره انتخابات مجامع شورای اجرایی و بازرسی در کرمان کاندید شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان یادآور شد: ۹ هزار و ۱۲۴ نفر عضو جوان و ۸ هزار و ۹۷ نفر عضو داوطلب در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر حق رای دارند. 
بررسی وضعیت پرونده های نامزدها از لحاظ دارابودن شرایط عمومی و اختصاصی و اعلام نتیجه به نامزدها طبق برنامه زمانبندی از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار