کد خبر: ۸۵۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 15 May 2020
تابناک/حجت‌الاسلام مدنی با اشاره به اینکه پیام رهبری در اجرای طرح مواسات، مردم را همدل و منسجم کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دانشمندی است که دشمنان هم به عظمت، مدیریت و جامعیت ایشان اقرار کرده‌اند.
 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد مدنی» شب گذشته (۲۵ اردیبهشت) در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در میدان شهدای ذهاب رشت، اظهار کرد: انسان‌ها مأمور به تکلیف وظیفه الهی هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ارزش و منزلت شب‌های قدر، افزود: باید خدا را برای درک شب‌های قدر امسال شکر کنیم چون افراد زیادی به واسطه ویروس کرونا در میان ما نبوده و سعادت حضور در این مراسم را نداشتند.

 

وی با بیان اینکه باید برای درگذشتگان طلب آمرزش کنیم زیرا به دعای ما نیاز دارند، تصریح کرد: ما باید برای نعمت سلامتی به شکلی که سزاوار است از خداوند متعال شکرگذاری کنیم.

 

حجت‌الاسلام مدنی با اشاره به اینکه نهج البلاغه، کتاب ارزشمند امیر المومنین علی(ع) است، تصریح کرد: این کتاب برادر قرآن نامیده شده و شیعیان باید آن را مطالعه کنند‌ زیرا غیر شیعیان نیز به آن توجه داشته‌اند.

 

استاد حوزه و دانشگاه به خطبه متقین در نهج‌البلاغه اشاره و تاکید کرد: یکی از نشانه‌های اهل تقوا در این خطبه، کسانی هستند که از خدا طلب آزادی از زنجیر اسارت کرده و می‌خواهند به جهنم نروند.

 

وی به خصوصیات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب دانشمندی است که دشمنان هم به عظمت، مدیریت و جامعیت ایشان اقرار کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام مدنی با اشاره به اینکه عده‌ای رهبری را مسیح زمان و بعضی ایشان را بزرگترین سیاستمدار قرن معرفی کرده‌اند، اضافه کرد: باید به ارتباط توسل و برنامه‌های معنوی ایشان توجه کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه در قضیه کرونا با توجه ویژه رهبر معظم انقلاب توانستیم به سرافرازی امروز برسیم، گفت: پیام رهبری در اجرای طرح مواسات، مردم را همدل و منسجم کرد.

 

وی با بیان اینکه قدرت انسان در مدیریت ریشه در تعبد و بندگی خدا دارد، خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات و تقدیم شهدای عرصه سلامت، وضعیت امروز کشور در موضوع کرونا نسبت به کشورهای اروپایی بهتر است.

 

حجت‌الاسلام مدنی به شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار اشاره و اذعان کرد: این سردار بزرگ همه مقام و جایگاه خود را مرهون توسل و توکل به خداوند بزرگ در سحرگاهان می‌دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار