مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از ساخت ۱۹ هتل در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 14 May 2020
 
 ساخت ۱۹ هتل در استان قزوین
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری استانداری با دستور جلسه آخرین وضعیت هتل‌های در دست احداث، آخرین وضعیت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، هدف گذاری ایجاد اشتغال در سال ۹۹ و توزیع دستگاهی مربوط به اداره تعاون و بررسی سرمایه گذاری طرح آبرسانی از سد طالقان هم اکنون در استانداری در حال برگزاری است.
خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این نشست با بیان اینکه اقدامات این استان برای ساخت هتل در ۵ سال اخیر به اندازه ۳۰ سال گذشته به ظرفیت اقامتی اضافه کرده است، گفت: ۳ واحد مسکونی به هتل آپارتمان تبدیل شدند که این امر با توجه به استقبال فراوان مردم در حال گسترش است.
وی افزود: هتل بغدادی تاکستان با ۱۲۰ اتاق و ۲۰۰ تخت و ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی، هتل ۲ ستاره نوروزیان با ۱۸ اتاق و ۳۰ تخت، هتل سه ستاره الموت با ۲۰ اتاق و ۴۰ تخت و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و هتل چهار ستاره الماس غرب آوج با ۹۲ اتاق و ۱۷۸ تخت و ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی از عمده هتل‌های در حال تکمیل برای سال جاری هستند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به بی میلی سرمایه گذار هتل الماس غرب آوج برای ساخت هتل و اعلام واگذاری این طرح گفت: سرمایه‌گذار اعلام کرده که نمی‌خواهد به کار ادامه دهد و قصد فروش طرح را دارد که این موضوع باعث شده انتقال اسناد حقوقی و تسهیلات به نام فرد سرمایه‌گذار جدید، بلاتکلیف بماند.
خزائلی خاطرنشان کرد: متاسفانه سه هتل پنج ستاره از ۱۰ سال پیش تاکنون در استان قزوین کلنگ زنی شده و هنوز با کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی هیچ اقدام قابل توجهی در آن‌ها انجام نشده است.
وی افزود: ساخت هتل‌های پنج ستاره در استان قزوین یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سرمایه‌گذاری است که هنوز محقق نشده است.
منبع : صدا و سیما
برچسب ها: هتل ، میراث فرهنگی ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار