در نشست با مالکان جایگاه های عرضه سوخت هرمزگان:
با هدف ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی و رعایت پروتکل های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مجاری عرضه سوخت استان؛ نشست مشترک مسولین منطقه با مالکان جایگاه های عرضه سوخت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 12 May 2020

اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی در مجاری عرضه بررسی شدبه گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان، در ابتدای این نشست ابتدا احمد باقری معاون بازرگانی منطقه هرمزگان ضمن ابلاغ پیام تشکر و خدا قوت مدیر منطقه به مالکان و مدیران جایگاه ها و مجاری عرضه سوخت استان از همکاری و همراهی جدی آنان در طرح کنترل و مقابله با انتشار ویروس کرونا تشکر کرد.

باقری گفت: اکنون که همه با خطرات این ویروس آشنا شده ایم و مشتریان جایگاه ها هم رفته رفته با فرهنگ سوختگیری در شرایط جدید آشنا شده اند باید برای سلامت کارکنان و شهروندان بیشتر دقت کنیم و خطر انتشار را دست کم نگیریم و آن را تمام شده فرض نکنیم.

اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی در مجاری عرضه بررسی شد

معاون بازرگانی منطقه هرمزگان در ادامه سخنانش با اشاره به رعایت نکاتی مانند: استفاده از دستکش یکبارمصرف و ماسک در جایگاه ها و پرداخت الکترونیکی بهای سوخت بجای پول نقد بر ضدعفونی کردن جایگاه ها به صورت مستمر و استفاده از مواد گندزدا همچنین رعایت فاصله اجتماعی در مجاری عرصه سوخت تاکید کرد.

در این نشست تعدادی از  مالکان جایگاه های عرضه سوخت به ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در خصوص جایگاه های خود پرداختند.

اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی در مجاری عرضه بررسی شد

در ادامه این جلسه محمد حامدی امین رییس HSE منطقه هرمزگان نیز بر ضرورت انجام فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه سوخت بصورت الکترونیکی در تمامی جایگاه های عرضه سوخت، توسط اپراتورهای جایگاه ها تاکید و خواستار همکاری هر چه بیشتر اپراتورها با شهروندان شد.

در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از طرف روابط عمومی بنرهای اطلاع رسانی راهنما و آموزش چگونگی سوختگیری طراحی و برای چاپ و نصب به تمامی جایگاه ها ارسال شده است. بر اساس این آموزش ها از این پس عملیات سوختگیری توسط اپراتور جایگاه انجام میشود و بازنمودن در باک خودرو، کشیدن کارت سوخت، عابر بانک توسط مشتریان و ورود رمز کارت توسط اپراتور خواهد بود.

اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی در مجاری عرضه بررسی شد

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار