رئیس شماره گذاری راهور استان گلستان گفت: تاکنون 17 هزار پلاک منطقه‌ای و ملی بر روی ادوات کشاورزی استان گلستان نصب شده است.
کد خبر: ۸۴۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲ 13 May 2020

 پلاک‌گذاری 17 هزار دستگاه ادوات کشاورزی در گلستان

عبدالله اسدی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه شورای کشاورزی شهرستان گرگان اظهار کرد: از سال ۱۳۹۴ طرح شماره گذاری ترکتور آغاز شد که در دو قالب طرح و نوشماره از طریق کارخانه انجام گرفت.

وی با اشاره به پلاک گذاری ملی منطقه‌ای ۱۷ هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان گلستان تصریح کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۹۰۰ تراکتور و کمباین در قالب طرح پلاک‌گذاری شده است.

رئیس شماره گذاری راهور استان گلستان در خصوص اجرای عملیات پلاک‌گذاری در سال ۱۳۹۸ بیان کرد: سال گذشته ۳ هزار و ۳۰۰ پلاک گذاری ادوات کشاورزی در استان انجام شد که این روند عملکرد نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود.

* کشت یک هزار و ۹۹۴ هکتار سیب زمینی و ۴۳۰ هکتار چغندر در بخشدار بهاران گرگان

اسدی با اشاره به افزایش هزینه پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی از ۱۵۰ به ۲۰۰ هزار تومان گفت: راهور به هیچ عنوان هزینه‌ای در این زمینه دریافت نمی‌کند و به صورت رایگان اقدامات انجام می‌شود.

محمود مطلبی بخشدار بهاران نیز در این جلسه از کشت یک هزار و ۹۹۴ هکتار سیب زمینی و ۴۳۰ هکتار چغندر در این بخش خبر داد و گفت: موضوعی که مغفول مانده عدم تمکین به نرخ ادوات کشاورزی است که باید در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ شود.

علی گلبینی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرگان نیز از فعالیت ۱۹ شرکت حمل و نقل در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: برنده مناقصه تاکنون قیمت حمل و نقل محصولات کشاورزی را اعلام نکرده است.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار