معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل:
کمک های غیرنقدی از سوی ستاد مردمی مبارزه با کرونا، نیکوکاران سلامت و گروه های مختلف خیرین جمعا به ارزش شش و نیم میلیارد تومان و کمک های نقدی به دانشگاه به ارزش یک میلیارد و چهارصد و بیست و دو میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۸۴۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ 12 May 2020

به گزارش تابناک مازندران ، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت : اعمال برابری حق مسکن کارکنان تبصره 3 و تغییر عناوین و اعمال مدارک تحصیلی بخشی از کارکنان تبصره 3 ، نمونه های از فعالیت در حوزه پرسنلی و تامین نیروهای مورد نیاز درمان و خدماتی در این ایام بوده است. 

بر اساس این گزارش، دکتر زاهدپاشا گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل در ابتدای مبارزه با کرونا تاکنون در دو زمینه تامین تجهیزات و پرداخت معوقات بیش از یک هزار میلیارد ریال هزینه کرده است که در این میان بیش از 400میلیارد ریال از ردیف های ملی خاص کرونا بوده که با تلاش و پیگیری های دانشگاه و سازمان برنامه بودجه استان محقق شده است.

هزینه هزار میلیاردی دانشگاه بابل بخاطر کرونا
 


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر زاهدپاشا با اشاره به فعالیت های صورت گرفته حوزه مالی و بودجه دانشگاه در بحران کرونا اذعان داشت: بیش از 494 میلیارد ریال در حوزه تجهیزات و دارو هزینه شده است.
دکتر عین الله زاهدپاشا در این راستا ادامه داد: در طی این مدت در بحث دارو و لوازم مصرفی از محل تسویه بخش قابل ملاحظه مطالبات دارویی به ارزش 353 میلیارد ریال ، در زمینه تهیه دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان های یحیی نژاد و روحانی به مبلغ 26 میلیارد ریال و همچنین خرید تجهیزات و لوازم مصرفی و دارویی به ارزش 115 میلیارد ریال هزینه شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: کمک های غیرنقدی از سوی ستاد مردمی مبارزه با کرونا، نیکوکاران سلامت و گروه های مختلف خیرین جمعا به ارزش شش و نیم میلیارد تومان و کمک های نقدی به دانشگاه به ارزش یک میلیارد و چهارصد و بیست و دو میلیون تومان بوده است.
وی در همین راستا ادامه داد: تامین نیروهای مورد نیاز درمان و خدمات، انجام فرآیند جذب پذیرفته شدگان و صدور ابلاغ استخدام پیمانی (بکارگیری در قالب 89 روزه پیمانی) و شروع بکار فوری آنان در مراکز ارائه خدمات درمان به بیماران کرونائی یکی از اقدامات این معاونت بوده است.
دکتر زاهدپاشا افزود: برگزاری آزمون مصاحبه تخصصی برای جذب 37 نیروی پرستار از بین نیروهای 89 روزه و همچنین جذب 37 نیروی مورد نیاز در غالب قرارداد 89 روزه شامل کارشناس فوریت های پزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، تجهیزات پزشکی پرستار، کارشناس هوشبری، مامااز دیگر اقدامات این معاونت بوده است.
وی ادامه داد: 52 نیروی خدماتی، 25 نگهبان، 56 کمک پرستار به صورت داوطلبانه و در قالب نیروهای جهادی در مبارزه با کرونا با دانشگاه همکاری داشتند.
وی افزود: راه اندازی سامانه پاسخگویی به بیماران و همشهریان و آماده سازی سوئیت های استراحت و قرنطینه کادر پزشکی و پرستار، تامین بخشی از تجهیزات نقاهتگاه شهید سلیمانی و مرکز فعال 16 ساعته و تهیه تجهیزات شامل دارو و سایر ملزومات و تامین محل اسکان همکاران اعزامی از مرکز شهید محلاتی تبریز، از دیگر فعالیت حوزه پشتیبانی رفاهی دانشگاه می باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت: اعمال برابری حق مسکن کارکنان تبصره 3 و تغییر عناوین و اعمال مدارک تحصیلی بخشی از کارکنان تبصره 3 ، نمونه های از فعالیت در حوزه پرسنلی و تامین نیروهای مورد نیاز درمان و خدماتی در این ایام بوده است.
وی ادامه داد: در ایام مبارزه با بیماری کووید19 و به لحاظ وضعیت ویژه، مهم ترین دغدغه این حوزه توجه ویژه به وضعیت معیشتی همکاران در غالب پرداختی بخشی از معوقات پرسنلی و موارد پاداش بوده که در مجموع مبلغ 567 میلیارد ریال به این عزیزان پرداخت شد و امیدواریم با تداوم تلاش مجموعه عوامل دانشگاهی با حمایت همیشگی و راهبردی ریاست دانشگاه در این امر، قدردان زحمات و ایثارگری پرسنل عرصه درمان و سلامت باشیم.
دکتر زاهدپاشا ضمن تقدیر و تشکر از تمام عزیزانی که در این ایام خالصانه و دلسوزانه تلاش نمودند، اظهارداشت: تجهیز و راه اندازی اورژانس بیمارستان شهید بهشتی ، تجهیز و راه اندازی اورژانس و بیمارستان نوین امیرکلا، پیگیری و ساخت بنای مورد نیاز در مرکز یحیی نژاد جهت تجهیز آن مرکز به سی تی اسکن، پیگیری و تلاش ویژه با انجام مکاتبات متعدد درخصوص تامین اعتبار مورد نیاز جهت تسریع روند اجرایی پروژه های نیمه تمام از دیگر اقدامات پیش روی این معاونت می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار