با حضور رئیس سازمان جمعیت هلال احمر صورت گرفت ؛
امروز همزمان با هفته هلال احمر مرکز امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر ایلام با حضور رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور، استاندار و دیگر مسوولان اجرایی استان آشیانه بالگرد امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر ایلام و ۲ انبار امدادی هلال احمر ایلام افتتاح و کلنگ زنی شدند.
کد خبر: ۸۴۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 11 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ همزمان با هفته هلال احمر مرکز امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر ایلام روز دوشنبه با حضور رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور، استاندار و دیگر مسوولان اجرایی استان افتتاح شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در این آیین گفت: برای احداث این پایگاه که کلنگ احداث آن سال ۹۵ به زمین زده شده، ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

مرتضی سلیمی افزود: همچنین برای ساخت آشیانه این مرکز زمینی به گستره ۴۹ هزار متر مربع با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: این مجموعه یکی از مجهز ترین پایگاه های امداد و نجات بوده و برای خریداری بالگرد اختصاصی آن ۱۱ و نیم میلیارد دلار هزینه شده است.

استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: این پایگاه با هدف تسریع در خدمت رسانی و امدادرسانی در حوادث احداث و راه اندازی شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی با تاکید بر نقش ارزنده و مهم امدادگران جمعیت هلال احمر در یاری رسانی به آسیب دیدگان حوادث، افزود: حضور به موقع و تسریع در خدمات رسانی از مهمترین شاخصه های امدادگران این جمعیت در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیر مترقبه است.

افتتاح و کلنگ زنی ۲ انبار امدادی هلال احمر ایلام

همچنین در آئینی و با حضور رییس امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام ۲ انبار امدادی مرکز پشتیبانی عملیات امداد و نجات استان ایلام افتتاح و کلنگ زنی شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر ایلام در این آئین گفت: برای ساخت انبار مکانیزه شماره یک به مساحت ۸۸۰ متر مربع ۱۶ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

علی اصغر علی اکبری افزود: این انبار مجهز به ۱۲ هزار و ۱۳۹ قلم چادر، پتو، موکت، چراغ والر و ست ظروف است که در صورت بحران بین مردم حادثه دیده توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به کلنگ زنی انبار شماره ۲ جمعیت هلال احمر ایلام یادآور شد: این انبار در زمینی به گستره حدود ۸۰۰ متر مربع با صرف ۱۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه احداث می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار