معاون شهردار خبر داد:
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اعمال محدودیت های جدید در تمامی خیابان‌های اصلی شهر، از ممنوعیت فعالیت تاکسیرانی اهواز و جلوگیری از حضور مردم در بلوارهای ساحلی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 11 May 2020

علیرضا عالیپور اظهار کرد: در پی اعلام تعطیلی ۹ شهرستان خوزستان از جمله اهواز و شهرستان‌های اطراف، امروز یکشنبه به منظور تصمیم گیری برای نحوه اعمال محدودیت‌های تردد، جلسه شورای تامین شهرستان اهواز با حضور مسئولان شهرستان‌های همجوار به صورت مشترک در فرمانداری اهواز تشکیل شد. بر اساس مصوبات این جلسه، مجددا محدودیت‌های شدید ترافیکی و ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی تا آخر هفته جاری در اهواز اعمال خواهد شد.

وی افزود: همه اصناف به جز پنج صنف نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، پروتئینی‌ها، میوه و تره‌بار فروشی‌ها و داروخانه‌ها، تا آخر هفته جاری تعطیل خواهند بود.

معاون خدمات شهری شهرداری گفت: فعالیت تاکسیرانی اهواز نیز به جز آژانس‌های خصوصی تعطیل خواهد بود و مجددا تدابیر شدید ترافیکی و محدودیت تردد برقرار خواهد شد.

عالیپور با بیان اینکه بازار هسته مرکزی شهر اهواز مجددا تعطیل خواهد شد، بیان کرد: تردد در خیابان‌های اصلی اهواز از جمله خیابان اصلی کیانپارس، وهابی، چمران، زیتون، پاداد، کوروش، شریعتی، آزادگان، خیابان ۶۸ متری کوی علوی و هسته مرکزی شهر ممنوع خواهد بود و در این نقاط، محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن لیالی قدر، تصریح کرد: مجددا فعالیت مساجد تعطیل خواهد بود. آرامستان اهواز و فعالیت اتوبوسرانی نیز همچنان تعطیل خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به ادامه خاموشی پارک‌های شهر، گفت: از حضور مردم در بلوارهای ساحلی نیز جلوگیری می‌شود و گشت‌های مشترک نیروی انتظامی، دستگاه‌های نظارتی، تعزیرات، اصناف، اتحادیه‌ها و شهرداری تا پایان محدودیت‌های ترافیکی آغاز به کار خواهند کرد.

عالیپور بیان کرد: مجددا ضدعفونی بازارها و مراکز پرتردد نیز از سر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های جدید از صبح فردا (۲۲ اردیبهشت‌ماه) اعمال خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به افزایش آمار ابتلا به شیوع کرونا در اهواز، در صورتی که تا پایان هفته جاری اعمال محدودیت‌ها اثرگذاری مثبتی نداشته باشند، محدودیت‌های بیشتر و جدیدتری اعمال خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار