کد خبر: ۸۴۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 10 May 2020

ژل ضدعفونی کننده دست swish شرکت فدک از لیست محصولات غیرمجاز خارج شد

تابناک/ وب سایت سازمان غذا و داروی کشور، آخرین به روز رسانی محصولات دارای مجوز فراورده های ضدعفونی کننده را اعلام کرده است.

پیش از این سازمان غذا و داروی اصفهان در آخرین اطلاعیه خود، نام تعدادی از  شرکت های تولیدی محصولات ضدعفونی کننده فاقد مجوز در سراسر کشور را بر روی وب سایت خود قرار داده بود و محصول swish تولید شرکت فدک نیز در لیست محصولات غیرمجاز اعلام شده بود.

به گزارش ایسنا؛ اما طی نامه‌ای که از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه به معاونت غذا و داروی اصفهان ابلاغ شد، این محصول از لیست محصولات بدون مجوز این سازمان حذف شد؛ لذا هم اکنون این شرکت، مجوز تولید دو محصول ژل ضدعفونی کننده و محلول ضدعفونی کننده دست را از معاونت غذا و دارو دارد.

شرکت تولیدی فدک واقع در منطقه آزاد انزلی دارای دو پروانه بهداشتی ساخت موقت تولید ژل ضدعفونی کننده و محلول ضدعفونی کننده دست از معاونت غذا و دارو است که در صورت رعایت مفاد ماده ۱۱ قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایش و بهداشتی و رعایت اتانول ۷۰ درصد در فرمولاسیون محصولات (مطابق با پروانه های ساخت صادره) پروانه های مذکور مورد تائید این معاونت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار