نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مردم ایران در آزمون بزرگ الهی نمره قبولی گرفتند و این موج مواسات و همدلی سرمایه دینی عظیمی برای کشور است.
کد خبر: ۸۴۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 09 May 2020
 
 ملت ایران در آزمون بزرگ الهی نمره قبولی گرفتند

 

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در مرحله دوم رزمایش ملی مواسات و احسان که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، گفت: خداوند را شاکریم که ملت ما را یاری کرد تا اخلاص را با همدلی تمرین کنند و در این آزمون بزرگ الهی نمره قبولی گرفتند و این انسانیت، گذشت و ایثار و موج مواسات و همدلی سرمایه دینی عظیمی برای کشور ماست که ایران را متمایز کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: رزمایش مواسات و همدلی مومنانه برای دستگیری از آسیب دیگان از کرونا  و  نیازمندان به جریان افتاده است، همان گونه که امام علی (ع) با حفر چاه، تأسیس نخلستان و کاشت نهال تلاش کرد تا رزق خدا را برای بندگان به جریان اندازد.
امام جمعه قزوین بیان کرد: گاهی انسان‌هایی هستند که مال دارند، اما به علت اینکه خود را در خدمت مال قرار داده‌اند، از نعمت رزق بهره ندارند و آن را نمی‌توانند در خدمت دیگران قرار دهند؛ لذا رزمایش مواسات نوعی تذکر به دیگران است تا بخشش را فراموش نکنند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: پس از تاکید رهبر معظم انقلاب، شاهد گسترده شدن سفره رزق و روزی برای بندگان خدا هستیم و با کمک همه گروه‌ها و کمک‌های نقدی و غیر نقدی، بسیاری از محرومان از این سفره الهی در ماه مبارک رمضان بهره‌مند می‌شوند.
او گفت: البته مسلمان فقط به فکر کمک به مسلمانان نیست و دغدغه همه مظلومان و مستضعفان را دارد لذا در ایثار و گذشت و کمک‌های مردمی هیچ حد و مرزی نیست و انفاق ما می‌تواند شامل حال همه نیازمندان جهان نیز شود.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با قدردانی از همه گروه‌ها، ادارات و نهاد‌هایی که در رزمایش کمک مومنانه و مواسات مشارکت داشتند، گفت: سپاه و بسیج مانند دوران جنگ وارد میدان شده است و با بسیج مردمی و جهاد گونه یک نهضت ملی راه انداخته‌اند تا با دعوت مردم به انفاق و گذشت به افزایش فضای معنوی ماه رمضان هم کمک شود.
امام جمعه قزوین بیان کرد: به یاری خداوند بیماری کرونا از کشور و جهان برچیده خواهد شد، اما سفره انفاق و همدلی مومنانه مردم ایران در کمک به نیازمندان ادامه خواهد داشت و با محور مساجد این کار انسانی تداوم می‌یابد.
منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار