سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با بیان این که وضعیت دماوند از وضعیت قرمز به سمت زرد پیش رفته است، گفت: بر خلاف شایعات مصدومان زلزله شهرستان دماوند ۱۹ نفر و متأسفانه یک نفر نیز فوت شده است.
کد خبر: ۸۴۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 08 May 2020

مهدی حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر خلاف شایعات، مصدومان زلزله دماوند ۱۹ نفر هستند که از این تعداد دونفر بستری، یک نفر به تهران اعزام و بقیه مداوا و مرخص شدند که در این زلزله یک مرد ۶۰ ساله نیز فوت کرد.

وی ادامه داد: بر اساس شناسنامه‌ای که برای ساختمان‌ها و بناهای روستایی در دماوند ایجاد شده است، از هفت صبح امروز با حضور نیروهای بنیاد مسکن، دهیاران و بخشداری‌ها، در حال بررسی احتمالی خسارت‌ها هستیم.

حیدری بیان کرد: نیروها با بررسی حضوری منازل و بناهایی که در روستاها استحکام کافی را نداشتند و همچنین مذاکره با مالکین در حال بررسی وضعیت و ایجاد آرامش در بین اهالی روستا و مناطق مختلف هستند که امیدواریم تا ۴۸ساعت آینده به یک وضعیت نهایی دست یابیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند افزود: فعلا شاهد اتفاق خاص و خسارت مالی از زلزله در منطقه نیستیم و از صبح امروز تاکنون وضعیت شهر نیز به یک آرامش نسبی رسیده و وضعیت از قرمز به سمت وضعیت زرد پیش رفته است.

حیدری عنوان کرد: ستاد مدیریت بحران در آماده باش قرار دارد و از مردم در خواست داریم تا آرامش خود را حفظ کنند تا به سمت وضعیت سفید پیش برویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار