محمدحسن باقری شکیب با اشاره به اینکه برای امروز و فردا سرعت وزش باد در برخی از ساعات بعدازظهر کاهش می‌یابد افزود: با خروج تدریجی سامانه بارشی از سمت شرق استان، رفته رفته آسمان همدان صاف می‌شود.
کد خبر: ۸۴۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 07 May 2020
کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: با خروج تدریجی سامانه بارشی از سمت شرق استان همدان، رفته رفته آسمان صاف می‌شود بنابراین انتظار بارش باران را نداریم.

به گزارش فارس، باقری شکیب با بیان اینکه در پی فعالیت سامانه محلی و تغییرات آب و هوایی، باد با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت، همدان را در بر گرفته است اظهار کرد: آسمان اکثر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای امروز و فردا سرعت وزش باد در برخی از ساعات بعدازظهر کاهش می‌یابد افزود: با خروج تدریجی سامانه بارشی از سمت شرق استان، رفته رفته آسمان همدان صاف می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان با تأکید بر اینکه امروز و فردا آسمان اکثر نقاط استان صاف است و با خروج سامانه بارشی انتظار بارش باران نداریم تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه هواشناسی شهرستان نهاوند با هشت میلیمتر بیشترین بارش را ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته فامنین با ۲۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و گل‌تپه با پنج درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان گزارش شده است گفت: تغییرات دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۹ تا ۱۰ درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار