فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم معرفی شد
فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در ارتباط با این موضوع که آیا آمار نزاع خانگی در ایران افزایش داشته است؟ گفت: خوشبختانه نه، و درمجموع هیچ آمار قابل‌ملاحظه‌ای در این خصوص نداشته‌ایم.
کد خبر: ۸۴۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵ 07 May 2020

به گزارش تابناک قم، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان قم که در مجتمع فرهنگی تربیتی و آموزشی عمار قم برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات مردم و استاندار قم در مقابله با شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: از تمامی کسانی که یاری و همکاری کردند تا پلیس در اجرای مأموریت‌هایش موفق عمل کند، قدردانی می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در مراکز آموزشی نیروی انتظامی گفت: تمامی کارکنان غربالگری و تست می‌شوند تا افراد مشکوک به کرونا شناسایی‌شده و اقدام به قرنطینه و رسیدگی‌های پزشکی کرد.

وی تأکید کرد: موارد بهداشتی به‌خوبی رعایت شده و دوره آموزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا از دو ماه به‌صورت فشرده به یک ماه کاهش پیداکرده است.

سردار اشتری در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاری در ارتباط با این موضوع که آیا آمار نزاع خانگی در ایران افزایش داشته است؟ گفت: خوشبختانه نه، و درمجموع هیچ آمار قابل‌ملاحظه‌ای در این خصوص نداشته‌ایم.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم معرفی شد

سردار میرفیضی به عنوان فرمانده جدید ناجای استان قم معارفه شد.

آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی استان قم با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا، استاندار قم، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلام و مسئولان انتظامی و استانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به مسائل مهم روز از جمله بحران کرونا گفت: دشمنان نظام برای تشویش اذهان عمومی برای ایجاد بحران اجتماعی در کشور و به بهانه کرونا تلاش می کنند.

وی در این مراسم از عزم جدی نیروی انتظامی برای برخورد با هرگونه ناامنی خبرداد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سردار آقاخانی فرمانده سابق انتظامی استان تقدیر شد و سردار میرفیضی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار