ابولفضل اینانلو با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶۱۸ تن مرغ از مرغداران خریداری شده است، بیان کرد: موجودی انبار‌های ذخیره‌سازی پشتیبانی امور دام استان از لحاظ ذخیره مرغ وضعیت خوبی را دارد و در صورتی که در ستاد تنظیم بازار تصمیم گیری شود، توزیع انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۸۴۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 06 May 2020
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان همدان از خرید ۳۹۷ تن مرغ از مرغداران استان خبر داد و گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان استان قرارداد خرید حمایتی ۷۵۰ تن مرغ از مرغداران استان منعقد شده است.

به گزارش ایسنا، اینانلو اظهار کرد: تاکنون ۳۹۷ تن مرغ در استان خریداری و ذخیره سازی شده است که همچنان خرید مرغ از مرغداران در استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶۱۸ تن مرغ از مرغداران خریداری شده است، بیان کرد: موجودی انبار‌های ذخیره‌سازی پشتیبانی امور دام استان از لحاظ ذخیره مرغ وضعیت خوبی را دارد و در صورتی که در ستاد تنظیم بازار تصمیم گیری شود، توزیع انجام می‌گیرد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان همدان با بیان اینکه این شرکت مرغ را با نرخ ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان از مرغداران خریداری می‌کند، تصریح کرد: قیمت مرغ در بازار بین ۱۰ تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان هم رسیده است.

بنا به گفته معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، مرغداران برای بازار شب عید برنامه ریزی داشتند، اما متأسفانه شیوع کروناویروس باعث شد جشن‌ها و مهمانی‌های مردم کنسل شود و مرغداران متضرر شدند بنابرین شرکت پشتیبانی امور دام برای کمک به تولیدکنندگان اقدام به خرید مرغ از مرغداران استان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار