رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین گفت: در مرداد ماه امسال جشنواره ملی عسل در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۴۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 06 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی علی مشهدی افزود: دراین زمینه جلسه ای روز گذشته برای هماهنگی جشنواره در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان خمین ادامه داد: در این نشست که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره صنعت و معدن، معاون محترم جهادکشاورزی،جانشین محترم فرماندهی انتظامی، مدیرعامل محترم اتحادیه زنبورداران، رئیس ارگ تاریخی میشیجان و چند نفر از اعضاء گروههای مردم نهادحضور داشتند.
مشهدی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان خمین در بیماری کوید 19سفید اعلام شده است گفت: امیدمی رود تا زمان برگزاری این جشنواره این بیماری در کشور ریشه کن شده باشد.
وی اظهارداشت: به زودی جشنواره عسل خمین در سطح ملی برگزار خواهد شد و عسل خمین به عنوان یک برند منحصر بفرد به تمام نقاط کشور و همچنین بازارهای کشورهای منطقه معرفی شود تا باعث رونق تولید عسل و ایجاد شغل در سطح وسیع در شهرستان خمین شود.
رئیس میراث فرهنگی شهرستان خمین افزود: در این راستا شهرداری خمین بخشی از هزینه برگزاری جشنواره عسل، مکان و غرفه و همچنین نیروی انسانی را نیز متقبّل می شود.
مشهدی یادآورشد: پیش بینی می شود جشنواره عسل در فاصله زمانی دهم الی بیستم مردادماه در محل منطقه نمونه گردشگری بوجه برگزار شود.
شهردار خمین هم با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره برند سازی عسل در شهرستان خمین است گفت: باید توجه داشت که برند سازی عسل خمین بنفع تولید کنندگان عسل خواهد شد و همچنین برگزاری اینگونه جشنواره ها مطمئنّا منافع آن بسیار بالاتر خواهد بود که نه تنها تولید کنندگان عسل را منتفع خواهد کرد بلکه برای شهروندان هم منافعی بدنبال خواهد داشت زیرا همین فعالیتهاست که باعث ایجاد و گسترش شغلهای مستقیم وغیرمستقیم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار