فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: طبق بازدید روز ۱۶ اردیبهشت از روستای "آبریز" و گفته مردم این روستا فیلم پخش شده در فضای مجازی مربوط به این منطقه و روستا نبوده است.
کد خبر: ۸۴۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲ 06 May 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد "علیرضا اتابک" در حاشیه بازدید از روستای" آبریز"دشمن زیاری شهرستان کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: روستای “آبریز دشمن زیاری” آخرین روستا از شهرستان کهگیلویه محسوب می شود که بین این روستا و روستای “اندرون” از شهرستان چرام رودخانه “مارون” می گذرد.

وی تصریح کرد: این وسیله به اسم “گرگر” که بین این دو روستا و بالای این رودخانه نصب شده هیچ استفاده ای ندارد و در واقع این رودخانه مرز بین دو شهرستان کهگیلویه و چرام است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: روستای آبریز دشمن زیاری در ۲.۵ کیلومتری تونل شماره یک پاتاوه به دهدشت است و راه ارتباطی این روستا هیچ گونه مشکلی ندارد که لزوم به استفاده از "گرگر" برای جابجایی باشد.

اتابک ادامه داد: روستای "اندرون" نیز راه ارتباطی مجزایی از روستای "آبریز" دارد و مردم این روستا نیازی به آمدن به این طرف رودخانه مارون ندارند که از "گرگر" استفاده کنند.

یکی از اهالی روستای" آبریز" دشمن زیاری بیان کرد: طی این مدت در روستای ما زن باردار یا بیماری نداشتیم که برای زایمان یا رساندن آن به بیمارستان از “گرگر” استفاده کرده باشیم.

او در ادامه تاکید کرد: از روستای" اندرون" هم تا به امروز هیچ زن باردار یا بیماری با" گرگر" به این طرف رودخانه منتقل نشده است.

بنابراین گزارش، روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت “علیرضا تابک” فرماندار، “جهان دیماز” فرمانده انتظامی، “کامل عادل گستر” معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و “هدایت الله آویزش” رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه به همراه خبرنگاران رسانه ها از این منطقه دیدن کردند.

گفتنی است که از دوشنبه شب ۱۵ اردیبهشت ماه فیلمی مبنی بر اینکه" زنی جوان که برای به دنیا آمدن فرزندش از روستایشان در منطقه "آبریز دشمن زیاری" از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد به دهدشت رفته بود و همراه نوزادش درحال برگشت به خانه است و باید بعد از چشیدن طعم ترس و دلهره از رودخانه با "گرگر" عبور کند" در فضای مجازی منتشر شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار