معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان دکتر صبا و همکاران وی در مجمع خیرین سلامت استان همدان را سربازان به‌نام سیستم بهداشت و درمان خطاب کرد و حضور آنان در مرکز بهداشت استان را مایه مباهات دانست و ابراز امیدواری کرد که با بعد از شکست کرونا با حضور در دستگاه‌های اجرایی مختلف از اقدامات آنان در دوران کرونا قدردانی کند چراکه در این مدت بالاترین درجه همدلی توسط آنان به ثبت رسید.
کد خبر: ۸۴۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 05 May 2020
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان گفت: مرکز بهداشت استان از روز‌های نخست با کار‌های اپیدمیولوژیک میزان ابتلا به بیماری کرونا را در استان کاهش داد تا مردم با توجه به تذکرات کارشناسان این حوزه از بیماری کرونا در امان بمانند.

به گزارش فارس، اعضای اجرایی مجمع خیرین سلامت استان همدان با حضور در مرکز بهداشت استان همدان از فعالیت جهادی کارکنان حوزه بهداشت استان همدان در مقابله با کرونا قدردانی کردند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان اظهار کرد: مرکز بهداشت استان از روز‌های نخست با کار‌های اپیدمیولوژیک میزان ابتلا به بیماری کرونا را در استان کاهش داد تا مردم با توجه به تذکرات کارشناسان این حوزه از بیماری کرونا در امان بمانند.

صادق صبا با تشکر از زحمات معاون بهداشتی، مدیران و کارشناسان این حوزه ابراز امیدواری کرد مراتب قدردانی از اعضای مجمع خیرین سلامت استان به همه کارکنان حوزه بهداشت از جمله بهورزان سراسر استان حتی در دورافتاده‌ترین روستا‌ها منتقل شود.

قدردانی از روابط عمومی دانشگاه برای اطلاع‌رسانی در خصوص بیماری کرونا

وی همچنین از مدیر روابط عمومی دانشگاه و همکارانشان برای اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی در مورد بیماری کرونا تشکر کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان، مقابله با ویروس کرونا را حاصل تلاش جمعی همه حوزه‌ها از جمله معاونت درمان دانست و گفت: کارشناسان حوزه درمان نیز به عنوان پشتیبانان بیمارستان نقش مهمی ایفا می‌کنند.

*پژوهش‌های زیربنایی با بهره‌گیری از اطلاعات و آمار منعکس شده

وی ابراز امیدواری کرد که معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه با اطلاعات و آمار منعکس شده از سیستم بهداشتی کار‌های پژوهشی زیربنایی انجام داده و نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

صبا همچنین یادآور شد: دستیاران و کارورزان از زمان بروز بیماری کرونا پا به پای اساتید فعالیت می‌کنند که این خدمات منشا خیرات و برکات بسیاری است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز دکتر صبا و همکاران وی در مجمع خیرین سلامت استان همدان را سربازان به‌نام سیستم بهداشت و درمان خطاب کرد و حضور آنان در مرکز بهداشت استان را مایه مباهات دانست و ابراز امیدواری کرد که با بعد از شکست کرونا با حضور در دستگاه‌های اجرایی مختلف از اقدامات آنان در دوران کرونا قدردانی کند چراکه در این مدت بالاترین درجه همدلی توسط آنان به ثبت رسید.

منوچهر کرمی با تشکر از اقدامات جهادی و متواضعانه داوطلبان مردمی و نیرو‌های بسیج و سپاه برای دورنگاه داشتن مردم از بیماری کرونا، شرایط پیش آمده را فرصتی مناسب برای ارتقای تاب‌آوری سیستم خواند.

وی با یادآوری فداکاری کادر بهداشت و درمان در تمام رده‌ها خاطر‌نشان کرد که در حوزه فناوری اقدامات خوبی ازجمله تولید ماسک، تامین دارو و ملزومات تشخیصی آزمایشگاهی صورت گرفت همچنین در بخش اطلاع‌رسانی و تعامل با رسانه و مستندسازی تجربیات خیلی خوبی کسب شد.

در پایان این دیدار که با ملاحظات مربوط به رعایت فضای مجازی انجام شد؛ یادنامه تهیه شده از طرف مجمع خیرین سلامت استان به دکتر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه و رییس مرکز بهداشت استان همدان اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار