رییس اداره تعاون روستایی هندیجان گفت: تاکنون از کشاورزان شهرستان ۳۲ هزار و ۲۲۹ تن گندم خریداری شده است و اکنون در حال حمل به مراکز ذخیره‌سازی هستند.
کد خبر: ۸۴۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 05 May 2020

امید سواری با اشاره به خرید گندم و کلزا از کشاورزان هندیجان اظهار کرد: اداره تعاون روستایی هندیجان دارای دو مرکز خرید گندم و یک مرکز خرید کلزا است و از ابتدای فصل خرید در سال زراعی جدید موفق به خرید ۳۲ هزار و ۲۲۹ تن گندم و ۲۶۸ تن کلزا از کشاورزان شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۴۵ هزار تن گندم و ۱۹۶ تن کلزا از کشاورزان خریداری شد اما امسال به دلیل استقبال کشاورزان از کشت کلزا پیش‌بینی می‌شود در این محصول آمار بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

رییس اداره تعاون روستایی هندیجان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود خرید گندم و کلزا تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد، تصریح کرد: روند بارگیری و حمل این دو محصول از مراکز خرید روزانه در حال انجام است و امیدواریم با هماهنگی‌های لازم هر چه سریع‌تر گندم و کلزای خریداری‌شده موجود در مراکز خرید به مقاصد مورد نظر ارسال شوند.

سواری با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته توسط تعاون روستایی هندیجان برای مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان‌کرد: مراکز خرید گندم و کلزای شهرستان اقدام به سمپاشی انبارها و محوطه مراکز خود کرده‌اند. همچنین در جهت صیانت از پرسنل خود نسبت به خرید ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی به مقدار لازم اقدام شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار