پس از بازگشت دراگان اسکوچیچ به ایران، جلسات مختلفی درباره برنامه‌های آتی تیم ملی فوتبال انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۴۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 02 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران این روز‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور خودش اقامت دارد و پس از مشخص شدن وضعیت ادامه رقابت‌های لیگ برتر به ایران باز می‌گردد تا از نزدیک پیگیر وضعیت ملی پوشان حاضر در این لیگ شود.

برنامه‌های آتی کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران چیست؟

اسکوچیچ که در روز‌های اخیر با مسئولان اجرایی تیم ملی و بین الملل فدراسیون در ارتباط مستمر بوده پس از بازگشت به ایران برای برنامه ریزی‌های آتی مربوط این تیم نشستی را با مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون برگزار خواهد کرد.

شنیده می‌شود نبی که با حفظ سمت به احتمال فراوان بار دیگر به عنوان سرپرست تیم ملی هم فعالیت خواهد کرد، در انتظار بازگشت اسکوچیچ به ایران است تا هماهنگی‌های لازم را با او انجام بدهد.

فیفا تاکنون تکلیف ادامه رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشخص نکرده است، اما با توجه به احتمال برگزاری این مسابقات در مهر و آبان، فشردگی رقابت‌های لیگ برتر و البته محتمل بودن برگزاری لیگ قهرمانان آسیا از مرداد ماه مسئولان تیم ملی و اسکوچیچ درصدد انتخاب زمان مناسبی برای انجام شدن اردو‌های آماده سازی هستند تا سرانجام نخستین اردوی یوز‌ها با هدایت سرمربی کروات تشکیل شود.

برنامه‌های آتی کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران چیست؟

همچنین عقد قرارداد تونی اوسنیک و ملادن زگانیر، دستیاران خارجی اسکوچیچ و کریم باقری دیگر اقدام‌هایی است که با بازگشت اسکوچیچ به ایران انجام خواهد شد.

احتمال دارد تیم ملی در بخش‌های دیگر هم شاهد تغییراتی باشد و شاید برخی افرادی که پیش از این سابقه فعالیت در این تیم را داشته اند با حضور مهدی نبی در فدراسیون بار دیگر در تیم ملی سمت بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار